mamsen=) Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 tips til hva jeg kan gjøre med treg mage til 2åringen min?? hun plages skikkelig...har ikke hatt avføring på 3 dager og i dag kom det bare noen små kjempe harde kuler..!
mamsen=) Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2010 dytter litt på denne jeg:) i håp om noen tips før det blir natta:)
melkekua™ Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Druer....svisker.... Prøv med termometer og olje i stumpen neste gang hun kjenner at hun må bæsje...kan hende du får lirket det løs. På apoteket får du kjøpt laktulose, som skal tas morgen og kveld. I verste fall må du bruke microlax (siste utvei, men da kommer det ut med en gang).
mamsen=) Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2010 takk! da blir det druer nå... tenkte meg nå at det kunne være pga penicilinen hun har tatt nå (8 dagers kur) siste dose i kveld så får se om det løsner litt i morgen ellers blir det vel en tur på apoteket da.
melkekua™ Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Aha....noen blir faktisk trege i magen av penicilin. Neste gang kan du gi henne litt biola, det hjelper til å holde balansen i magen.
August gull Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Biola drikke, biola yoghurt. Svisker. Kiwi.
mamsen=) Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2010 Ja biola med blåbær får hun alltid på flaske på kvelden og kiwi har hun spist i dag, nå også endel druer. Håper det stabiliserer seg nå da, så vi slipper noe avførende midler.. Biola var også genial å blande flytende ibux i;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå