Gå til innhold

linnelisabeth.blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger denne bloggen?

Hvordan har denne dama råd til å bo i huset etter at mannen har gått fra henne egentlig?

Hun er så irriterende at jeg spyr snart!! Men ja, jeg må innom bloggen hennes fordet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har du veldig lite å irritere deg over du eller?

Skrevet

Hun ser voldsomt grov ut i ansiktet, ser ut som en mann, drag queen.

Skrevet

Føler meg litt stygg når jeg skriver dette, men den tannstillingen hennes er jo bare helt grusom..

Hun har jo en fantastisk kropp, men hun er jo ikke i nærheten av å være pen, ikke skjønner jeg hvordan hun kan være modell

Skrevet

hun har vel råd til det pga jobben sin :)?

Uansett jeg har en venninne som bare MÅ lese Heidi Alexandra sin blogg selv om hun hater alt hun leser... aner ikke hvorfor :P

Skrevet

Jobben sin som assistent hos Statoil?

Er vel han bole eksen som betaler enda tenker jeg

Skrevet

Herregud da, jenter! Damen er jo fresh og oser av positiv energi og godt humør. Blir i godt humør av å lese bloggen hennes, og hun er en god motivasjon mtp trening. Hva ER det med at det ikke skal være lov til å eksponere seg selv i dette landet da? Er janteloven så grodd fast i oss at alle som tør trosse den er stygg, dum, og har gjort seg fortjent til å bli mobbet?

Og tannstillingen hennes? Som om alle de som har slengt med kjeften her har perfekte tenner? Dere er SMÅLIGE!

Skrevet

Fy flate for en gjeng med tullinger som holder til her inne. Ingen kan da vel helt seriøst si at denne dama ikke er pen?? Janteloven lenge leve sier bare jeg. Hva er det som gjør at folk bare MÅ påpeke andres feil og mangler? Konsentrer dere om dere selv og deres egne feil istedet for å ta dere tid til å være SLEM mot folk dere ikke engang kjenner. Hva vet forresten du HI om økonomien til denne dama??

Hva med å heller bruke tiden på å være snill og hyggelig mot andre? Tenk hvor mye bedre verden hadde vært å leve i da!

Skrevet

Må liksom drepe all glede som finnes.

Kan ikke hun dama bare kose seg med bloggen sin uten at dere som irriterer dere er nødt til å gå inn og lese.

Fatter ikke hvorfor så mange på død og liv må finne feil med andre.

Skrevet

Flott kropp, men ikke i nærheten av å være pen i ansiktet.

Skrevet

hun var kjempepen, jo!!

Skjønner ikke at det går an å mene noe annet...

Skrevet

Flott kropp, ikke så flott ansikt..

Litt rotete blogg spør du meg. Og hva er greia med at hun liksom ikke skal si at mannen har gått fra henne?? Patetisk..

Skrevet

Hun er så overdrevent positiv og glad at det blir too much.

Hvordan vet dere at hun er blitt dumpa?

Skrevet

Før stod det: lykkelig gift med min livs store kjærlighet Ståle. Dette tok hun bort for en stund siden.

Skrevet

Hehe, skjønner at du lurer på det altså...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...