magica og lille tryll ♡ Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Gikk opp 24 kg ved forrige graviditet og har fortsatt ikke gått ned alt. Og nå som jeg er gravid igjen så er jeg sulten absolutt hele tiden! Har ikke planer om å gå opp like mye, men veldig vanskelig når magen romler konstant, og jeg blir kvalm hvis jeg ikke spiser. Andre som har det sånn? Forslag til mat man kan ha i skapet å momse på som man ikke blir så tjukk av? Prøver å spise mye frukt og grønt, men det blir nok noen ekstra brødskiver i løpet av dagen også...
Snupperella81 Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Hei. Jeg har det akkurat sånn som deg. Før så merket jeg nesten ikke at jeg var sulten. Nå blir jeg skikkelig kvalm, og det ganske ofte. Det er en sultfølelse jeg kjenner, tror jeg da. Det blir bedre når jeg spiser, men hærregud da. Jeg er jo bare i 7. uke. Får ikke håpe det fortsetter sånn. Så trenger tips jeg og.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 Hehe godt å høre jeg ikke er alene ;o) Jeg hadde det sånn sist også, da gikk det over i uke 13-14 eller noe. Men da hadde jeg allerede rukket å legge på meg en god del, har ikke tenkt til det denne gangen. Lurer på å lage den såkalte slankesuppen, altså ikke for å slanke meg, men for å ha noe sunt å spise når jeg blir sulten mellom de faste måltidene. Det er jo en ren grønnsakssuppe, så det kan vel ikke skade?
-S- Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Har akkurat det samme problemet. Er snart 11 uker, og har lagt på meg en del allerede. Prøver å holde meg til mye frukt som mellom måltid, men blir nok noen ekstra skiver brød her og. Prøver å bytte ut med litt knekkebrød også. Blir jo matlei av all denne spisinga
helen79 Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Her kjente jeg meg igjen hehe Jeg må også spise annenhver time ellers blir jeg skikkelig kvalm. Jeg spiser frukt, gulerøtter, korn. Heldigvis har jeg ikke lyst på noe søtt i det hele tatt. Lager litt supper og sånt, deilig med noe salt. Grete roede har masse gode, sunne alternativer til småmåltider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå