frakk Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Det nærmer seg karnevalstid! Jeg har en jente som går i 2. klasse - og trenger kreative tips til morsomme, kule eller sjarmerende kostymer. Helst noe som mor kan snekre sammen på symaskinen selv ;-) Dvs. i dette tilfellet - ikke alt for komplisert! Og så vil jo hun helst være noe som ikke alle andre er, det første hun sa til meg var "Jeg vil ikke være prinsesse eller fe!" HJELP!!!
Tommage♀♂ Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Spøkelse eller mummie. Da trenger du bare hvit laken, enten helt eller i remser, og litt sminke. Araber. Kjøkkenhåndkle på hodet med belte eller snor rundt, sminke på bart og skjegg. Hvit voksenskjorte. Lyserosa klær, lag en snurret hale, noen ører og mal grisefjes. Sykepleier, hvit voksenskjorte med belte rundt livet, litt sykesøsteraccesoarer.
frakk Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 Sykepleier/lege hadde kanskje vært noe - god ide! Jeg får høre med den håpefulle i morgen :-) Jeg likte også godt ideen med gris - men spørs om jeg får henne med på det! Takk!
BlåBlå Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Heks og Troll er rimelig greit å lage selv.
max32 Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Hva med å kle seg ut som en baby? Sy en lys rosa "sparkedrakt" el. Smikke og babylue.
blomstre Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Sjekk denne blogen, mange gode ideer :-) http://www.celies.net/blogg/?p=92
frakk Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2010 Takk for gode ideer. Var en god ide i et annet innlegg her på siden: Bestemor Skogmus - den likte jegogså godt! Får se hva jenta sier selv i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå