Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Vi prøver å navigere oss gjennom kaoset av barnevogner som fins på markedet- det er jo så dyrt, så vil nødig kjøpe noe med mange feil eller mangler... Kunne noen dele erfaringer med Easywalker sky, med oss? Da blir vi veldig glade
MoccaMocca Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har 4 måneders erfaring med EasyWalker Sky 2008-modell. Den er utrolig lett og god å trille. Jeg solgte den etter 4 måneder på grunn av at: -bagen var veldig vanskelig å løsne fra understellet, spesielt når det var kaldt ute, plasten krympa på en måte. Dette skal visst være forbedra på senere modell med annet låsesystem. -bagen er utrolig lite lun i åpningen. Selv om åpningen er liten så måtte jeg stort sett trille med regntrekk på så det ikke skulle blåse inn (bor på Nordvest-landet, og her blåser det stort sett). Regntrekket som følger med er veldig stivt og vanskelig å få på bagen, så jeg kjøpte et universal-regntrekk som funka bra. -fremhjulet ramla ofte av når jeg la sammen vogna. Vogna ble for upraktisk for meg med å måtte ta av bagen for hver gang jeg skulle ha med vogna i bilen, så jeg bytta til ei kombivogn. Fikk aldri prøvd sportsdelen, så den har jeg ikke erfaring med. Positivt er at bagen er veldig stor med god madrass, og den er som sagt god å trille, kan nesten trille med bare en finger.Jeg tror dette er en vogn som passer godt der det ikke er så værhardt. Har inntrykk av at det er en litt fancy storbyvogn, uten at dette må tolkes negativt.
Pinnus Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Vi har bestemt oss for denne vognen, men så bor vi i byen da:) Har også lest at det er en del forbedringer på 2009 modellen, håper dette stemmer! Kalesjen i er i alle fall litt lengre og høyere på sportsdelen og har også lest noe om nytt låsesystem for bagen. Skal gå i butikken og teste før vi kjøper tenker jeg:) Ikke minst er prisen mye bedre enn på MB f.eks, nesten 3000kr billigere og 2 års garanti i stede for 1.
MoccaMocca Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Ja, jeg har også lest at dette skal være forbedret, og da er det jo ikke noe problem. Vi kjøpte vogna på Happyland i Sverige, ble endel billigere:D Jeg skrev svar på dette innlegget fordi jeg ville ha satt pris på at noen hadde skrevet det til meg når jeg ville høre om erfaringer om denne vogna. Vet at mange er veldig fornøyd med vogna, og det tror jeg nok dere også kommer til å bli
mathias05+emma08+10 Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Vi har ew og er utrooolig fornøyde. Det er en super vogn som vi ikke ville klart oss uten. To venninner av meg har kjøpt mb og tfk og de er ikke så fornøyde. Ew tar mindre plass og er lettere å legge sammen. Bedre regulering av ryggen med glidelås. Lengre fotbrett. Bedre liggstilling. +++vognen er mye mer stabil og sikker. Rammen er fremdeles like fast og fin etter 2 års bruk og det er et stort pluss for EW. Det er en solid og rubust vogn som tåler å trilles både på grus og i terreng. Og vognen er en drøm å trille!! jeg anbefaler ew til alle som skal kjøpe trehjuling:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Ew er en super vogn!! Bagen er veldig stor og romslig. Den en veldig enkel å feste til rammen og sitter godt og trygt på understellet. Vi så på mange trehjulinger i forhold til bagen og ew kom klart bedre ut enn de andre. Madrassen er tykk og det er god plass til barnet + at den har føtter under og mye enklerer å ta av og på rammen. Vi fikk også anbefalt denne av butikken! Vi bruker vognen mye og ofte på tur. Det var derfor viktig for oss å ha en vogn der minstemann sitter og sover godt. Ew er godt polstret og det er god plass i både bagen og sittedelen. Ryggen reguleres på en enkel måte og det er full liggestilling. Vognen er også lett og det er et stort pluss både når man skal trille og når den skal taes med overalt:) Vognen har vært viktig for oss fra dag 1 og vi er ekstremt godt fornøyde med Easywalker. Anbefaler den til alle som skal kjøpe vogn!!
Pinnus Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Åh, blir så glad når jeg leser positive erfaringer om denne vognen! Har lest om alt fra A til Å føler jeg, men hører nesten bare positive ting om denne vognen. Gleder meg til å kjøpe den nå altså! Har vurdert TFK, Emmaljunga, MB/OTH, Quinny, Bugaboo og Brio Go, men EW er den eneste jeg nesten ikke har hørt noe negativt om etter 3 mnd leting! Har forresten ikke hørt noe særlig negativ om Brio Go heller, men liker ikke utseende på den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå