Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Huff får ikke trent nok i en veldig travel hverdag. Konstant dårlig samvittighet, men steget til å melde seg ut er langt, da blir det iallefall ingen trening. 600 i mnd. er mye penger hvis en ikke bruker medlemskapet mer enn et par ganger i mnd.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jeg er støttemedlem. :s Planen er å begynne igjen til sommeren når jeg har født.. Men igjen, så trente jeg nesten ikke noe før jeg ble gravid, så det ser mørkt ut.. Skal hvertfall ikke binde meg igjen!!! Er noe dritt at det er bindingstid, og umulig å komme seg uta det igjen. Men noen som vet om det er mulig å føre over aboet på en annen en? Har nemlig ei søster som gjerne vil trene der, og da kan jo hun like gjerne ta over mitt abo.. Spenst\Sats..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Husker at jeg trente ganske mye etter fødselen, det var så greit med barnpass i treningstudiot og jeg passet på å trene når barnet sov på dagtid. Bindingstid er noe utspekulert dritt , enig der :/ Tror nok ikke du kan føre over abonementet til søsteren din, men forhandl dere frem til samme mnd.pris uten innemeldingsavg. Det er kanskje blitt dyrere siden du meldte deg inn ? HI
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Tror det har blitt billigere faktisk.. De syntes vel synd på meg som er støttemedlem. Betalte 499 i høst, og nå betaler jeg 399. Sure penger når man aldri er der.. Burde skjerpe meg, men så har vi svømmehall og skogen rett i nærheten, så blir liksom aldri til det.. Hmmm.. Får ta meg en tur en dag med henne å snakke med de, kanskje jeg ender opp på en tredemølle eller noe.. haha..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 oi rabatt til st.medlemmer - ikke verst Ser det er en bra time her snart, men så er det jo frusterte fruer i dag og det kan jeg jo ikke gå glipp av....alltid en unskyldning;)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Forståelig, kan ikke gå glipp av fruene.. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå