Gå til innhold

Jeg trenger hjelp til å komme opp med en virkelig kreativ løgn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal foreta en brystoperasjon i oslo nå på fredag. Problemet er at vi bor langt unna, og jeg vil gjerne ha med mannen min. Vi må derfor reise til oslo på torsdag, og trenger da barnevakt fra torsdag til lørdag. Det er ikke noe problem tror jeg, men saken er den at vi må jo ha en grunn for at vi skal avgårde fra torsdag til lørdag, hadde det enda vært en weekend..... Jeg vil ikke fortelle svigerforeldrene mine om denne operasjonen. Hvilken "unnskyldning" kan jeg bruke når de spør om hva vi skal?

Takknemlig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de ser deg så kommer de vel til å skjønne hvorfor du var borte uansett?

Skrevet

Jeg hadde sagt det som det er

Skrevet

Tilbud på hotellovernatting de dagene`?

Skrevet

nei, jeg skal ikke ha noen kjempestore bryster, jeg skal korrigere det ene, og bare fylle opp litt. Jeg har alltid brukt innlegg, så jeg tror ikke de kommer til å se det

HI

Skrevet

Dere kan jo bare si at det er en romantisk langweekend for to?

Skrevet

Dere kunne si dere har kommet i kontakt med noen gamle venner dere ikke har sett på flere år via facebook eller lignende og de lurte på om dere kunne tenke dere på en bursdagsfest på fredagen. Og de bor i Oslo

Skrevet

I og med at du kommer til å være temmelig redusert i forhold til bevegelighet en stund, så er det vel like greit å si det som det er, eller si at du skal inn og fjerne en fettkul e.l.

Om du allikevel er mer komfortabel med en løgn, så si at dere skal ha en deilig kjæresteweekend og da er det godt med en hel dag ekstra, eller så blir det jo i realiteten bare en hel dag. Men har dere ikke spurt for lengst? Tenk om de ikke kan? Løgner, om enn blendahvite, har en lei tendens til å ende som et skudd i foten. Hva gjør dere om barnet blir syk eller brekker en arm, eller noe annet skjer så de vil ha dere hjem så fort som råd er?

Skrevet

Er du helt tilbakestående HI?

Herregud!!! Når man er voksen og ikke kan si ærlig til

sine foreldre hva dere skal så er det virkelig

noe galt i nepa di! Og om du skal lyve, hvem faen går inn hit for

å legge ut historien og så for å trenge hjelp til å lyve!!

Enten så trenger du ikke operasjonen og vil kun ta den fordi mannen din liker store pupper og du gjør alt for han eller så skal du bedrive med

prostitusjon. For normalt sett så må man fortelle

foreldrene dette. Tenk hvor morro for dem hvis du dør på operasjonsbordet mens de tror du er ute på middag i Oslo. Steike ja det fortjener dem.

Du er ikke normal i nepa HI. Du trenger virkelig hjelp. Eller så er bare hele historien løgn og bedrag.

Skrevet

uuuhm, hvorfor kan du ikke fortelle dine svigerforeldre dette?

uansett, å få innlegg gjør ganske vondt de første ukene etterpå, du vil feks ha store problemer med å løfte barn osv. Så med mindre du har tenkt til å unngå dem fullstendig så kommer det til å bli ett tema.....

Løgner vil bare slå tilbake på deg, dette her er jo faktisk ikke noe vits i å lyve om heller. Det vil bare bite deg i rompa ved en senere anledning.

Skrevet

FAktafeil: du skal ikke opplyse om hvem foreldrene dine er når du skal gjennomgå en operasjon, men de ber deg opplyse om hvem de skal kontakte i tilfelle noe går gærnt.

Da kan du opplyse om foreldre, svigerforeldre, besteforeldre - eller mannen din, naboen, venninna ... hvem du vil.

Og bare si at du skal ha sjekket puppene, hos den og den legen i Oslo, og at du da like gjerne vil ta mannen med slik at dere får dere en kjærestetur.

Eller ta med akebrett og barn (et eller flere?) og send mann og barn en tur ned korketrekkeren mens du blir fikset på.

Skrevet

Jeg ser at det er mange som mener at man bør gi full medisinsk rapport til svigers. Det kunne jeg i allefall ikke gjort til min, lol, for da hadde hele bygda vist absolutt alt om min helsetilstand og det er faktisk noe jeg ønsker å ha for meg selv.

Det at man har nedsatt mobilitet kan selvfølgelig forklares med mange ting.

Jeg foreslår at du sier at du og mannen din skal til Oslo på vift uten å utdype det hele og hadde de fortsatt å grave hadde jeg smilt lurt å sagt at vi trenger litt tid for oss selv.

Skrevet

Ikke for å være frekk, men kan du ikke si at du og mannen din trenger ei helg i Oslo for å rette opp i noen ugjevnheter i forholdet? Du trenger jo ikke si hvilke ugjevnheter det skal rettes på... Du slipper å lyve, men slipper også å si hele sannheten:)

Uansett, lykke til med operasjonen:)

Skrevet

eller si som noen over her sa at du skal fjerne en fettkul i brystet, men si at det er så lite, at du ikke ønsker at de skal fortelle om det til noen.

Skrevet

Jeg skjønner deg faktisk!

Hvis jeg forteller svigermor den minste lille bagatell, om så at jeg så naboen måke snø kl. 23.45 lydløst med spade, så er den saken slått opp som hovedsak i 4 nærtliggende bygder.

Si at dere har fått kjempetilbud på hotell, og at dere har lyst på en romantisk tur for to.

Når du kommer tilbake, så fortell bare at du ramla på isen, har vært til lege, og har brekt et par ribbein. Du kan jo selvsagt også fortelle svigermor hvor urettferdig det var at det bare var du som ramle og ikke sønnen hennes.

Hvis svigermor di har to hjerneceller igjen så vil hun ikke fortelle alle om ribbeina, for hu kan jo treffe på noen likesinnede som ville tro at hennes sønn kanskje hadde hjulpet til med ribbeinsbruddene, og den skamma vil svigermor ikke ha på seg.......

Av og til må man kjøpe seg et par slike løgner hvis man ikke ønsker å legge frem legejournalen til sladreklubben as.....;)

Skrevet

Si at du har vunnet en time massasje/spa eller noe i den duren, og at det er i Oslo. Og når dere først reiser dit, tenkte dere å kose dere litt med shopping og restaurant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...