lilleogmeg Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 å spå meg - igjen! - du hadde rett ang ul og kjønn, nå lurer jeg såååå på om det er noe mer du kan fortelle meg om lillegull i magen og evt fødsel (til termin/prem) og evt annet... Jeg takker deg på forhånd og håper du finner tid! mvh
Sanna28 Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Hei, Så gøy at jeg traff Jeg husker ikke helt hva jeg sa...
lilleogmeg Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 du sa det lå en gutt der inne og det gjorde det gitt - men du sa også at han var liten, men at alt ville bli ok - hva var det du så!!?? får jeg prematur baby igjen???
Sanna28 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Hei igjen Fikk følelsen av gutt nå også - og hadde egentlig skrevet det i forrige melding også, men så slettet jeg det igjen Jeg tror ikke du kommer til å bli så stor og at babyen ikke blir så stor heller. Jeg tror du kommer til å føde ca 2-3 uker før termin. (Og da er det vel ikke prematur? Hvor går grensen for det igjen?) Jeg får inn at det er en grunn til at du føder litt tidlig. Pass på å få tett oppfølging av lege/helsesøster. Jeg tror alt kommer til å gå helt fint. Prøv å ikke bekymre deg så mye!!
lilleogmeg Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2010 nei, om du sier at jeg kommer meg så langt så skal jeg senke skuldrene betraktelig!! kommer han da, så er han over grensa....*puster lettet ut* skal til jm på torsdag og da skal vi snakke om de forrige fødslene og oppfølging videre. tusen hjertelig takk for svar - du er en engel!! klem fra meg
Sanna28 Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Bare hyggelig Håper alt går bra for deg! Prøv å finn noe behagelig musikk du kan slappe av/meditere til. Jeg får opp noe med tommelen her. Skulle ikke forundre meg om han blir "tommel-barn" Kanskje dere har sett at han suger på tommelen på et ul-bilde også? Jeg får opp at han blir født med mye hår og at han blir veldig lik faren. Jeg får opp blondt/rødaktig hår på ham som baby. Kan dette stemme? Jeg tror også han kommer til å få smilehull. Jeg får opp at han kommer til å få en veldig spesiell personlighet - og at dere kommer til å merke det ganske tidlig på ham Dere kan bare glede dere til han kommer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå