sindregutten Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 heisann e jo bare 4 uker på vei. kjenner det godt i magen at jeg er gravid har stikkninger og føler at det strekker når jeg beveger meg. Men jeg har fortsatt ikke kjent noe i brystene, verken at de er ømme eller har vokst. Når begynte dere og kjenne det i brystene? er redd jeg ikke ska kunne amme, noe som er viktig for meg. Sikkert et dumt spørsmål men hehe:)
Sussapia Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Bare vær glad for det , for jeg har så vondt i puppa at jeg omtrent ikke kan ha på meg bh .. Men jo , det kom hos meg i uke fem eller noe sånt jeg merket det noen dager før jeg fikk positiv test
sindregutten Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 Ok takk for svar, begynte de å vokse allerede da også?
Sussapia Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Vet ikke helt når de har vokst ,men de har blitt litt større ja , og større skal de bli
*Nøtta* Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 I srivende stund kan jeg virkelig kjenne at jeg har to pupper,for å si det sånn. Og brystvortene er fantastisk følsomme,det er bare vannvittig ubehagelig å "stryke" over de,enten det er nå med hånd ellr klær. Og jeg er 5+3,og det er de 2 siste dagene jeg har merket veldig mye til de. Inbiller meg at de har vokst litt,men kan nok ikke satse penger på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå