Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Ja vært utro rett og slett og hvor det faktisk har bært noe postivt med seg. Man blir jo gjerne glad og tilfreds av litt positiv oppmerksomhet i en ellers ganske grå hverdag. Vurderer et tilbud...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jeg var utro og det gikk lukt til helvete. Mistet begge to og satt, som fortjent, igjen med skjegget i postkassa. Ikke å anbefale!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Kan du ikke få positiv oppmerksomhet på en annen måte, enn på bekosting av mannen din? Egoistisk! Du tenker jo bare på deg selv.
Lunapuna1985 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Men tror du det blir så fantastisk og flott etterpå når du kanskje går rundt med dårlig samvittighet, kanskje må lyve for mannen din opptil flere ganger, og når dere to skal holde på i senga sammen? Kanskje du skulle vurdere å gå fra mannen din i stedet?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 skjønner ikke at noen klarer å gjøre noe sånt. Hadde spist meg opp innvendig. Om mannen min hadde gjort det mot meg, hadde jeg aldri kommet over det. Syns det er fryktlig dårlig gjort og det har blitt altfor akseptert. Skulle måtte betale erstatning når man gjør sånn mot en du har lovet og være trofast mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå