Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Har spurt om det før her men...er det virkelig bare jeg som er plaget? :-(
Drømmehagen Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Hei Nurket ) Jeg svir alltid når jeg dusjer ved bruk av Cyclogest... Gjør du også det? Den er jo bra sterk (på sin måte?) vil jeg tro, så jeg tror ikke det er noe rart at det kan svi litt. Klemmer til deg
Sarah70-har 2 gull Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Hm, svir..? Nei, det har jeg ikke merket. Ikke med crinone heller. Men tror jeg har mer brystspreng med cyclogest.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 jeg har ingn av delene her...ikke forløpig hvertfall...ikke i mine to forrige forsøk heller....vi er nok bare forskjellig:) men guuud for en irriterende plass å svi eller klø da!!!! kan jo være at det er ph verdien oppi der som forstyrres eller noe??vet ikke om man kan putte noe anet oppi derfor å lindre mens ma bruker disse "rakettene" jeg.....?håper ihvertfall du finner en løsning på det!!
håpefull *er mamma* Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har ikke prøvd Cyclogest. Bare Crinone. Hva er forskjellen? Har lurt på om jeg skulle prøvd noe annet enn Crinone, men vet at det er det Porsgrunn har planlagt for meg ved neste forsøk. Noen anbefalinger?
håpefull *er mamma* Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Så du er igang igjen, forresten, nurket?? Hvordan går det med deg ellers?
tuttelura Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Jeg gjorde det på forrige forsøk, klødde og svei som fy.. Spurte klinikken om jeg kunne bruke Canesten og det var helt i orden og lindret etter å smurt en gang eller to:)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2010 Takk for råd og at jeg ikke er helt alene om dette heller... Har funnet ut at om jeg dytter den skikkelig langt oppi...så blir det litt mindre vondt... Det med PH bekymrer meg litt...har en peori på at det skaper bøll for festing nemlig...de gangene jeg har hatt det har jeg ikke blitt gravid... jeg har hatt positivt på nesten halvparten av forsøkene....men ikke når det svir... kan nemne at da jeg var gravid så brukte jeg salve men det var med Crinone...synes Cyclogesten er heftigere...men indre gørr ut... Ja ja... Håpefull...vel...jeg forvinner litt i min egen verden og blir rett og slett litt asosial ol...synes det er mye å håndtere av følelser....og vanskelig å være tapper etter så mange forsøk...er jo så redd jeg ikke skal få "belønningen" etter alt dette strevet... Tøfft dette damer....måtte vi få drømmene våre snart.... :-)
håpefull *er mamma* Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Ja, tøffe greier dette, nurket ;-) Er godt å koble litt ut, også fra BIM. Har vært der selv. Ønsker deg lykke til :-)
nifficat Skrevet 17. februar 2010 #10 Skrevet 17. februar 2010 En god, god klem til deg, Nurket!!!!! Krysser fingrene for deg nå :-)
Drømmehagen Skrevet 17. februar 2010 #11 Skrevet 17. februar 2010 LYKKE LYKKE TIL, Nurket:o))) XXXXXXXXX det jeg har for deg......!!!! Klemmer:o)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 18. februar 2010 takk til verdens søteste jenter... om mange gode ønsker ikke hjelper så vet ikke jeg hva....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå