2Lu Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 er det bare meg eller har andre også blitt totalt overfallt av uren hud og hormoner som går amok??? Kjenner at jeg er lei av å se ut som en kjøttkake i ansiktet av kviser og at jeg kan begynne å gråte på butikken om det ikke går min vei... huff, dette skal ikke være lett:'(
Sussapia Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Næmmen uff da .. Prøv å tenk at det kommer noe godt ut av dette Men forstår godt at du blir frustrert .. Jeg har ikke fått så mye kviser enda , men kviser er uber frustrerende uansett hvor mange som kommer.. Hm , får du ikke brukt noe på det , så det kanskje kan minske litt ? Ikke vet jeg , vanskelig det der
*Nøtta* Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Ja,fyttirakkern- ansiktet og spesiellt haken er forferdelig!! Jeg har en krem som hjelper veldig mot kviser,som jeg brukte før jeg ble gravid fordi jeg fikk ganske mange kviser når jeg sluttet på pillen. Men på pakningsvedlegget så står det at den ikke er særlig testet på gravide,så da tør jo ikke jeg å bruke den nå iallefall. Samboer trøster så godt han kan- " skal være glad for kvisene,det er babyen som lager de!". Nice try!
Rosa Mirabella Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Å det der var søtt sagt av samboeren din! Ååå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå