lille persille nr 3 Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Har merket de siste dagene at jeg kjenner mindre til symptomene. Jeg har sett hjertelyd i uke 7 og ble lovet at det skulle gå bra (98% sjangs for suksess sa gyn) Men nå er jeg jammen super bekymret likevel. Er det noen der ute som har merket nedgang i symptomer (de er ikke borte, men litt mindre) rundt denne tiden i svangerskapet? Husker ikke siden sist når det begynte å bli bedre...
Supermamm Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Det er vel helt normalt at det går opp og ned med symptomene. Om du har sett hjertet banke så hadde jeg ikke bekymret meg:)
lille persille nr 3 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 takk, det er nok rett som du sier. Hadde en MA i september som sitter litt i. Da merket jeg nedgang i symptomer i uke 6/7. Men da kom jeg jo ikke så langt som å se at hjertet slo heller...
Meg og alle gutta Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Hei! Titter innom fra 2. trimester. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg altså. Mine symptomer fra start var ømme pupper, mens murringer, stikkinger, litt uvelhet og trøtthet. Rundt uke 9 forsvant alt unntatt trøttheten. Puppene som var spente og forferdelig ømme, ble plutselig sånn de var før igjen. Jeg ble kjempe bekymra, men det var helt unødvendig gitt. Kom fra ultralyd med ett stort smil i dag. 14 +1 uker. Mini har det strålende! Lå der å vinka til mamman og pappan sin.. sprella og kosa seg. Nå har trøttheten avtatt også. og jeg føler meg som før jeg var gravid. Nå skal jeg bare nyte det framover at jeg ikke har noen plager. Så kos deg du og nyt det. alt er nok i skjønneste orden;)
lille persille nr 3 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2010 takk! Er det sånn at symptomene begynner å dale ned mot ca uke 12, kanskje? I flg BAM er jeg i uke 10 nå. Skulle tro kroppen produserer hormoner litt ulikt fra dag til dag, men kanskje litt mindre mot slutten av 1.trimester? har legetime på fredag, håper på avklaring. Hun har ikke UL dessverre.
Tezz78 Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Heihei Jeg opplevde akkurat samme som deg i forrige uke, faktisk uke 9+1. Skrev ett innlegg jeg også da om bekymringen.... Gikk 3 dager uten symptomer i det hele tatt! Og følte puppene, som har vært superømme, ikke var vonde i det hele tatt! Fikk nesten panikk her... Hadde SA i oktober, og da forsvant symptomene helt plutselig- så jeg så jo for meg det værste... Var også på ul uke 7, og fikk samme beskjed som deg.... Og fosteret var akkurat så stor som det skulle være da. Men, symptomene kom helt plutselig tilbake, og ikke bare litt heller.... Har vært enda mer uvel etter at de kom tilbake... Puppene er nå bare litt ømme, så det kan jeg leve med Så nå tenker jeg det at hvis jeg er så heldig å våkne en morgen uten noen som helst symptomer - så skal jeg søren meg være godt fornøyd med det ) Tror du bare skal ta det helt med ro du også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå