Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Gratulerer til meg! hihi Har søkt på maaaange jobber siden jul og vært på mange intervjuer og ikke fått noen. Sendte en mail i dag tidlig til en barnehage jeg søkte jobb i og lurer på om stillingen er besatt. Fikk telefon nå fra styreren at jeg får ikke 100% stilling men kunne få 50-60% og de ville gjerne ha meg. Jippi! Passer perfekt for oss for da får jeg være hjemme litt med jenta mi også. Endelig er det vår tur til å få en opptur etter bare nedturer de siste to årene med sjukdom, en inntekt, flytting osv. Hurra hurra:D
melkekua™ Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Gratulerer med en flott jobb ;o) Dere får spise litt ekstra godt ikveld!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Gratulerer! Vil nok merkes på økonomien, ja! )
Dossa :) Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Gratulerer så masse med ny jobb!!! Deilig følelse du nå sitter med, kos deg ekstra ikveld
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2010 hadde jeg bare hatt penger til å kose meg så. hehe Men får kose meg med frustrerte fruer. hihi takk alle sammen! Kjempegod følelse å ha jobb igjen. Har ikke jobbet på nesten 3 år så. Dette blir nok kjempebra:D
meg & to små vampyrer Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Så flott! Gratulerer så mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå