Gå til innhold

Deres yndlingssanger?? Ønsker mange svar :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å finne ny musikk til mp3 spillereren og lurer dermed på hva dere damer hører på :-)

1. Deres yndlingssang akurat nå?

2. Hva synes dere er den beste sangen gjennom tidene?

Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Kelly Clarkson som favoritt for tiden, og har veldig store problemer med å kåre best gjennom tidene. Det kommer litt an på settingen. Det finnes fin musikk, kul musikk og gøy musikk. Gøy musikk er f. eks Da Buzz (må bare danse når jeg hører do you love me:) Lykke til!

Skrevet

1) Palace of main, Pärlor, Dom andra, Musik Non Stop, Döda vinkeln- alle med Kent. Majesty og The kids are on high street m Madrugada. A rush of blood to the head, The scientist og green eyes m Coldplay..

2. Kanskje Hotel California m the Eagles...faktisk;)

Skrevet

Hører på mye forskjellig akkurat nå, men den beste sangen gjennom tidene er animal instinct med cranberries, synes jeg:) Helt herlig!

Skrevet

Akkurat nå syns jeg Jim Morrison & Nelly Furtado med Broken String er nydelig, samme med Rise Against med War Hero :)

Beste sang gjennom tidene er VELDIG vanskelig syns jeg, er så utrolig mange fine.. men er veldig fan av Within Temptation med Our Farewell (kjempefin ballade) og masse Nightwish låter, spesielt Amaranth.

Skrevet

nå for tiden hører eg på masse kåntri musikk, Toby Keith, norske band som Gunslinger og Vassendgutane, Hører på Green Day, de har mange bra sanger, The Offspring, Avril Lavigne, AC/DC, Alice Cooper, Michael Jackson, Metallica, Guns'n'Roses, Gå inn på youtube der kan du høre mye ;)

Yndlinssang er veeldig vanskelig, er så utrolig mange bra sanger. Men noen kan eg si ; caymans song, american ride, 32-18, shabbytur, basket case, time of your life, why don't u get a job, poison, thunderstruck.... lista kan bli uendelig lang!

Skrevet

Lady of the flowers med Placebo og Plainsong med The Cure.

Jeg klarer dessverre ikke å si hvilken sang som er den beste gjennom tidene sånn på stående fot.

Skrevet

Tusen takk til dere som har svart :-)

Noen andre som har noen sanger de vil dele med meg? Holder på å fylle opp spilleren til jeg skal være alene på barsel store deler av dagene. Er "altetende" innen musikk :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...