Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Kommer fødselen min til å gå bra? Slipper jeg keisersnitt? Ser du om de sjuler seg gutt eller jente i magen? Kommer svangerskapet til å gå bra?? Er veldi takknemlig til alle som vil spå meg!! ) Er uke 25 nå...født 19.07.82
Sanna28 Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Hei, Jeg får opp jente. Jeg får opp at det blir mye fram og tilbake rundt keisersnitt el. ikke. Jeg tror du kommer til å føde på naturlig vis. Jeg får opp at det er noe ift bekken/underliv som gjør at de vurderer keisersnitt. Jeg får opp at svangerskapet kommer til å gå bra. Litt plager med rygg/bekken. Pass på å ikke bli for stor og prøv å få trent litt regelmessig. Yoga el.l kan være bra. Og gå turer. Jeg tror du er veldig nervøs for fødselen. Er det første din? Jeg tror alt kommer til å gå mye bedre enn du tror nå. Og at alt kommer til å føles helt naturlig når dere kommer hjem igjen med den lille. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Tusen takk Sanna for din tid og hjelp:) Dette er fødsel nr 3, men føler meg mer nervøs enn med mine to andre pga har fått vite at jeg har en lavt liggende morkake som di følger med på om den vil flytte seg opp. Så derfor muligens keisersnitt... Så er litt nervøs for dette... Har veldi plaget med rygg og bekken ja...50% sykmeldt nå! Prøver å gå en liten tur med hunden vår di dagene jeg ikke er på jobb for å komme meg ut og gå litt og få frisk luft:) Takk igjen for at du tok deg tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå