Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej!! Min lilla snuppa är bara 2 månader än så länge men har sökt barnehage plass från hon är 9,5 månader. Har sånn ångest, ALLA säger att det är för tidligt, men vad ska man göra, har inte pengar till att vara hemma längre, måste ut på jobb! Tycker inte att man ska behöva känna sig som en dålig mamma bara för detta. Hade ju gärna varit hemma längre!! Hade varit kul att höra andras erfaringar kring ålder och barnehage :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig gutten min også begynner i barnehagen ved ca. samme alder. Vet om barn som har startet mye tidligere enn det. Man vil jo selvfølgelig være lengst mulig hjemme med barna, men det er ikke akkurat barnemishandling å overlate de søte små til folk som faktisk er utdannet til dette. Nei, ikke bry deg om hva andre mener, du er nok ei super mor uansett :-)

Skrevet

signerer tigerlise her.

Skrevet

Det er mange som må begynne i barnehagen når de er på den alderen, og det gjør deg ikke til en dårlig mor. Tenk når vi var unge, så hadde mødrene våre bare 3 mnd permisjon, og vi overlevde fint:)

Jeg er såpass heldig at etter både far og jeg er ferdige med våre permisjoner, så skal jeg være hjemme i 4 mnd til. Så datteren min begynner ikke i barnehage før hun er 15 mnd. Men sånn er det dessverre ikke for alle, og det har ingenting å gjøre med om man er en god eller dårlig mor! Så glem hva alle sier, og kos deg med snuppa mens du kan:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...