Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Noen som har prøvd de? Vi kjøpte en pakke igår, de var jo superbillig! Snuppeline er 9mnd. Vi bruker vanligvis pampers, men tenkte vi kunne jo prøve FP å se.. ?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Eneste jeg brukte fra ca et år og til bleieperioden var over, sparte nok MYE penger der, og jeg synes de er gode, både vanlige og trusebleier...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Eneste jeg brukte fra ca et år og til bleieperioden var over, sparte nok MYE penger der, og jeg synes de er gode, både vanlige og trusebleier...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Vi har brukt de og var forøyd, aldri lekk. Nå har vi begynt i en snobbe bhg så her går det i Pampers.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Vi prøvde og snuppa fikk utslett, så vi brukte de bare når vi visste at hun kom til å bæsje snart, men måtte bytte bleie fordi den andre var full. Eller når det var tett opp mot natta;)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Takk for svar, de virker gode, var nettopp å skiftet den første Hun hadde tisset en del å de kjentes tørr ut, akkurat som pampers. 16.11: Ja lurer litt på å bruke de på dagtid? Og pampers om natta. Vi har aldri hatt problemer med utslett, men vil ikke ha det heller. Vil nok tro pampers puster hakket bedre. HI
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Oioi... Her er det snakk om å spare 134,-mnd (1608,-) i året! Vi har en helt grei (heller mot dårlig) økonomi, så er her det penger å spare ja! HI
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Jeg fant ut at FP-bleiene koster halvparten av Libero og Pampers- selv med bleieavtalen! Og vi har vært superfornøyd. Bruker kun First Price. Ser noen over snakker om utslett- vi har motsatt erfaring. Lille her fikk noen ganger stygt utslett m Liberobleie, men aldri emd FP! Og ingen lekasjer. Liker også at de går ganske langt opp foran og bak:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 16.28: Så bra :-) Jeg prøvde Libero et par ganger, men ga vekk nesten hele pakken, de var så tykke og stive. Tok opp en pampers og en FP, og de var like myke! Skal bruke de et par uker fremover å se HI
RødRev Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Vi prøvde de en gang, og småen fikk utslett. Men nå skal det sies at han har atopisk eksem.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Vi likte ikke de, men Landlord bleierne fra rema bruker vi. Hva koster FP bleiene og hvor mange i pakken. Jeg syns å huske at de er dyrere enn Landlord bleiene.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 bruker coop sine i tilleg til pampers vi, 20 kr pakka er jo nesten ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå