Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 babyen min på 3 mnd vil nesten ikke sove på dagen. han viser tegn til å være kjempe trøtt men hylskriker og styrer fælt når jeg skal puppe han og få han til å sove. og når jeg først får han til å sove så sover han jo i tre timer ca, så han må jo være trøtt... han har ikke gjort dette før.. på natten er det ingen problem, han kan sove opptil 8 timer så spise og sove igjen...hva kan det være?
Gjest ->>- Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 En del unger er dårlige på å finne roen selv når de er så små. Da kan ting som bæring, trilling, gynging etc. hjelpe. Det kan også være at du legger ham for sent - ofte blir de overtrøtte før det er helt tydelig at de ønsker å sove, og da er det vanskeligere for dem å roe seg. Om du ser et mønster i når han bruker å vise tegn på å være kjempetrøtt, kan du forsøke å amme og legge litt før denne tiden.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Tusen takk for svar Skal prøve det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå