mer enn bare mor Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 fra nå av skal jeg virkelig boikotte anonymforum. Fra og med i dag Har aldri vært en som har skrevet noe særlig der inne, men har lest en del. Selvsagt er det en del helt vanlige, greie tråder der inne, men mye er bare søppel.. Som feks. hva som er det beste for barnet ift. amming/mme, egoisme å få barn, ung mor vs gammel mor, barnehage vs hjemmeværende, utdannelse vs ikke utdannelse, osv. Nei, man oppdrar barn forskjellig men fellesnevneren er jo at man oppdrar barna sine slik man tror er best for barnet og resten av familien. Så kan man selvsagt diskutere på et saklig nivå hva man synes er best, men når det hele tiden tas i bruk hersketeknikker og når man nærmest antyder at andre som gjør andre ting enn en selv nærmest er dårlige foreldre, nei da er det gått for langt.
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Vel, det er mange måter å være "forskjellig" på, og det er ikke til å se bort fra at dårlige foreldre finnes. Om du ikke vil ha det påpekt er jo naturligvis din sak, men vanskelig å kontrollere.
mer enn bare mor Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 sant det, men jeg ser ingen grunn til at man skal være så innmari frekke på et nettforum som DinBaby.
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Det er de samme menneskene som er på skravle og på anonym og på alle de andre stedene. DET er faktisk en mer urovekkende tanke enn at noen anonymt gulper ut noe om dine evner som forelder.
mer enn bare mor Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2010 mhm, men merkelig nok skriver man mer "frekt" som anonym enn her inne på skravle - men man er jo på en måte anonym her også. Egentlig et noe rart fenomen. Bare for å ha det sagt, jeg har ikke opplevd at noen har skrevet noe om mine evner som forelder verken her eller på anonymforum. Jeg har som regel vært den som leser på mange innlegg uten å kommentere så mye. Men som regel er det jo ørten tråder om de samme temaene da, og de samme diskusjonene går jo igjen med jevne mellomrom. lite givende mye av det. Men er jo tidsfordriv Men generelt er jo DIB et greit sted å være når man søker råd, erfaringer, osv, og da må man jo tåle ulike tilbakemeldinger og synspunkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå