Gå til innhold

clearblue med uke indikater

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd den, å stemmte det?:)

Fortsetter under...

Skrevet

Har prøvd ein gong, men meiner at den må ha bomma med ei til to veke, har ikkje fått endeleg termin enno så kan ikkje seie det sikkert. Virkar meir som ein gimmick, spørr du meg...

Skrevet

jeg har prøvd den. Tror den måler etter hvor mye hcg-hormon den får på testpinnen. Du kan få 3+ på morningen og 1-2 på ettermiddagen.

Var omvendt på meg faktisk. Fikk 2-3 uker på morningen, og på ettermiddagen fikk jeg 3+. Men hadde ikke vært på do på lenge.

Skrevet

Jeg har prøvd den. Tok den på ettermiddagen og fikk 3+. Leste i bruksanv. at det vil si jeg er 5+ uker påvei. Ble veldig skuffet over testen. Trodde den kom til å vise nøyaktig hvor mange uker man er gravid.

Skrevet

ja var det jeg hadde håpet på, værtfall litt lenger ut enn uke 3+..;) men men..håper teknologien kommer litt lengere til neste gang jeg skal teste positivt :)

Skrevet

Det er lite teknologien kan gjøre med dette. Når man er mer enn 5-6 uker på vei vil et normalt hcg-nivå variere så mye at det ikke duger noe særlig til å angi hvor langt et svangerskap er kommet, da må det ultralyd til.

Annonse

Skrevet

ler* ja du har nokk så rett så rett:)) ikke lett å være utslitt gravid med hormontåke osv osv..:)) ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...