Tøvsjura Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Jeg hadde visst beregnet ikm feil jeg :-D Trodde ikm var 22.02 men ikm er i dag! Foreløpig ingen mens, så det blir spennende å se :-)
nurkisimaven Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Heldig du er:) Trodde min var den 14..men tydligvis ikke....tester negativ på graviditest-tester oxo..
Tøvsjura Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 Ja, det blir spennende å se om den uteblir eller kommer noen dager for sent - igjen! Men så lenge tanta holder seg unna er det jo håp ;-)
nurkisimaven Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 jojo, mn dette er min første pp etter p-pille slutt..tror jeg har fått eggløsning, men kan jo ta lang tid før tanta dkker opp igjen.
Tøvsjura Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2010 Dette er min 9. pp etter prevansjonsstopp, sliter med å komme tilbake til min normale 28-dagersyklus og jeg vet ikke og ser ikke når jeg har el lenger Frustrerende når man veldig gjerne vil bli gravid igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå