Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Hvor får jeg kjøpt det? Svigermor kom med en nydelig joggedress til minsten. Vil gjerne ha mere klær i det merket, men aner jo ikke hvor? Spør her før jeg evt spør henne
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jeg elsker også Tutta Fine farger og klærne varer leeenge. Men jeg har ikke funnet det i norge dessverre, det jeg har kommer fra Finland. Men jeg vet det er de samme som lager Reima som lager Tutta.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Fant nettsiden deres, der står det forhandlere i norge http://www.tutta.com/
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Synes Tutta klærne er litt "gammeldagse"
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Finland? hvor bestiller du? Var veldig glad bena var lange, det meste av rimlelige h&m, cubus osv er for kort i bena til lillemor! Takk for linken Skal gå inn å se! Gammeldagse? hmm.. det mitt barn fikk var en lyserosa genser med sjiraffer og lomme på magen med en lyserosa joggebukse til. HI
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Jippi! Fant ut via hjemmesiden at de har det på butikken jeg pleier å handle på, simobutikken rett borti her! Herlig! Tusen takk HI
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Simobutikken i Bergen du tenker på? Ja, de har det. Tutta har fantastisk god kvalitet. Men litt snevert utvalg dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå