Gjest Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Igår så gikk jenta mi opp i krabbestilling... I dag så gynget hun frem og tilbake i krabbestillinga... Når kan jeg forvente at hun skyter fart og krabber avgårde? Er ikke helt klar for dette enda jeg altså - syns hun kan ligge stille litt til Hun er forresten 6.5mnd om det har noe å si...
galemathias og snusmumrik Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Trollet mitt stod og gynget i krabbestilling fra han var 5 1/2 måned til han var 7 1/2 måned:-) men det varierer nok det også... Morsomt å følge utviklingen hos de små:-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Jenta mi stod sånn på alle fire og gynget i krabbeposisjon i ca 1,5 mnd før hun endelig knakk krabbekoden, 9 mnd gammel=)
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Varier nok. Mine tre andre har brukt alt fra et par uker til over 2 mnd fra de gynget første gang til de krabbet. Lilletulla kom seg opp på alle fire når hun var 5,5 mnd og er akkurat 6 mnd nå og gynger bare fortsatt i ny og ne. Hun åler seg fram med stor fart i stede da, så hun er vel ikke så interessert i å krabbe da ;-) Antagelig går det litt tid med jenta di, spennende!
Mamma´n til lillemor Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Jeg sitter også her og lurer på dette, men har det ikke travelt, altså. Lillemor gikk opp i krabbestilling da hun var 6 mnd (er nå 7), men har ikke den klassiske gyngingen. Hun prøver derimot å komme seg helt opp, setter tærne i gulvet og strekker ut beina. Står sånn litt før hun går ned igjen. Men hun åler seg rundt i god fart dit hun vil.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Vår gutt kom opp på alle fire og gynget 7 mnd gammel. I går og i dag har han begynt skikkelig krabbing, og det tok 6 uker;)
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Phew da kan jeg slappe av litt til Idag så klarte hun bare å komme seg bakover så jeg satser på at det tar litt tid før hun klarer å komme seg fremover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå