Gå til innhold

trenger litt trøst eller gode råd nå......

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd å bli gravid i 17 mnd nå,altså 17 pp.har akurat vært gjennom masse tester,invedig ultralyd,blodprøver før å finne eggløsning.spermanalyse av mannen min.fikk svar i dag!!de finner ingen eggløsning på meg.og det mann får beskjed av hos legen er å slanke seg 10 kilo og komme til ny prøverunde etter at jeg har klart det.er det sånn at man må være kjempe tynn for å få hjelp til å bli gravid??jeg er ikke akurat tykk,er 1,60 høy og 65 kg,vil ikke kalle meg selv for overvektig,har bare litt ekstra liksom.hvis det er noen med lignende erfaring så tar jeg gjerne mot råd eller trøst:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det er på grunn av at de mistenker pco/pcos på kansje.??Har du fått noe svar på det?Da hjelper å gå ned noen kilo for å få igang eggløsningen.Man behøver ikke å være særlig overvektig for det.

Uansett.Gå til privat gyn(hvis det er ventetid offentlig) og hør om du kan å forsøke pergotime ,som kan hjelpe deg til å få eggløsning:)

Etter 17 pp så bør dere få hjelp NÅ!

Så kom dere til noen som virkelig vil hjelpe dere!

lykke til videre!!

Skrevet

jeg må bare spørre,hva er pco/pcos?har aldri hørt om det før.

Skrevet

Hei du:)

Jeg forstår akkurat hvordan du har det:S

Jeg og min mann sliter veldig med og få barn.

Vi har vært på riksen flere ganger, men sluttet der for litt over 1 år siden, for kom liksom ingen veier.

Vi begynte heller hos noen som driver privat, og er i kontakt med Nordica i københavn.

For der er det i allefall ingen ventetid.

Så nå går jeg på Puregon, og skal snart til kontroll igjen.

Eggene var ikke store nok på mandagen så jeg måtte øke dosen.

Skal tilbake til Oslo igjen i morgen og se om det har blitt noen forandringer.

Dette koster en del penger, men jeg og min mann var lei av og vente og vente og ikke få noe ut av ting som skjedde på Riksen.

Det er bare og sende meg ett brev om du har lyst, for legger ikke ut alle detaljer her.

Men svarer på brev:)

Hilsen ei som håper det snart ordner seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...