Gå til innhold

Kvalm 2.gang, men ikke 1.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med nr 2, mellom 6 og 7 uker, og jeg er så kvaaaalm... Kvalm hele dagen, ikke så ille at jeg kaster opp, men nok til at ubehaget er konstant. Med førstemann var jeg nesten ikke dårlig i det hele tatt! Syns liksom det er rart at to svangerskap skal være så ulike.. Noen andre som har/har hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle sv.sk er ulike :o) Selv om mye kan være likt :)

Selv har jeg vært kvalm i varierende grad i de 6 andre sv.sk mine, men denne gangen har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt. Føler meg nesten ikke gravid pga det.

Skrevet

Jeg var veldig kvalm og kastet opp i 6 måneder med eldstemann. Hadde 1 dag hvor jeg var dårlig med 2mann... Nå er jeg i gang med 3 mann og blitt sykemeldt pga trøtthet og kvalme/oppkast.

Skrevet

Jeg har to fullgåtte svangerskap bak meg- og de kan ikke sammenlignes med dette!

Første kjente jeg absolutt ingenting til noe! Fikk ikke mage før i 6. mnd engang...

Andre føltes bare veldig annerledes- uten at jeg kan sette fingeren på hva det var- det var jente- mulig det har noe med saken å gjøre..... ;)

Men denne gang! Herregud, har gått å vært uvel i mange uker nå!

Noen ganger føler jeg meg så dårlig at jeg ikke orker noen ting! Så at det er forskjell på svangerskapene, det kan jeg skrive under på..... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...