akvarangen Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Er gravid med nr 2, mellom 6 og 7 uker, og jeg er så kvaaaalm... Kvalm hele dagen, ikke så ille at jeg kaster opp, men nok til at ubehaget er konstant. Med førstemann var jeg nesten ikke dårlig i det hele tatt! Syns liksom det er rart at to svangerskap skal være så ulike.. Noen andre som har/har hatt det slik?
Monique8 Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Alle sv.sk er ulike ) Selv om mye kan være likt Selv har jeg vært kvalm i varierende grad i de 6 andre sv.sk mine, men denne gangen har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt. Føler meg nesten ikke gravid pga det.
2 boys & now pink Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Jeg var veldig kvalm og kastet opp i 6 måneder med eldstemann. Hadde 1 dag hvor jeg var dårlig med 2mann... Nå er jeg i gang med 3 mann og blitt sykemeldt pga trøtthet og kvalme/oppkast.
Tezz78 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har to fullgåtte svangerskap bak meg- og de kan ikke sammenlignes med dette! Første kjente jeg absolutt ingenting til noe! Fikk ikke mage før i 6. mnd engang... Andre føltes bare veldig annerledes- uten at jeg kan sette fingeren på hva det var- det var jente- mulig det har noe med saken å gjøre..... Men denne gang! Herregud, har gått å vært uvel i mange uker nå! Noen ganger føler jeg meg så dårlig at jeg ikke orker noen ting! Så at det er forskjell på svangerskapene, det kan jeg skrive under på.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå