Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 jeg mangler inspirasjon!!! kan noen gi meg litt idèer her? vil lage noe annet enn gryterett... er bare foreldrene og søstrene mine,så trenger ikke være noe fancy heller. .
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Spaghetti Carbonara med hjemebakt foccacia
septbaby09 Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 eller en god hjemmelaget kyllingsuppe med rundstykker, veldig kjapt og enkelt
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 http://thessa.blogg.no/ denne lakseretten er himmelsk!
frk Nilsen Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Kyllingwok med green curry og kokosmelk Pitabrød med krydrede svinestrimler, masse friske grønnsaker, salat, hjemmelagde dressinger (curry og hvitløk) dvs alle fyller pitan med det de liker av tilbehør. Pestobakt laks(smør et godt lag med pesto på laksen og stek den i ovnen 210-10/12min) med potetbåter, rømme og wokgrønnsaker Sesamstekt kyllingfilet(rull kyllingen i sesamfrø, salt og pepper - stekes i panna eller i ovnen) med grønnsaksris og tzatziki Spicye kjøttboller med ris, tomatsalat og tzatziki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå