Gjest Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Han hoster sikkert, men høres ut som en hund som bjeffer... Katter kan vel bli forkjøla de også, eller? Bør jeg ta han med til dyrlegen? Har vært sånn i 2 dager nå...
Zitro Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Høres ut som en tur til dyrlegen det ja. Hadde blitt seriøst bekymra hadde katta mi bjeffa :-)
rampetrollet Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Kommer an på allmenntilstanden ellers? Spiser han? Leker han? Sover han mer enn vanlig? Hvordan ser øynene hans ut? (På mange katter viser sykdom seg i øynene i form av det 3 øyelokket som kommer frem foran selve øye...som en hinne på en måte..) Katter kan få infeksjoner de og det går fint an å ringe dyrlegen å fortelle hva som står på, - å høre med de om det er mulig å komme dit på kort varsel om det ikke blir bedring til i morgen fks.
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Hei! Han spiser normalt, og når han ikke spiser så sover han. Sånn er han til vanlig også. Så jeg kan vel ikke si at han sover mere nå enn før. Leke gjør han aldri. Rolig kar dette skjønner du. 3 år og kastrert... Vekte han nå, men ser ikke det der 3 øyelokket som du snakker om. Begynte å male med en gang han så meg.... Vet ikke jeg... Tror jeg ser det an litt. Skal følge med utover dagen.... Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå