Gå til innhold

Dere som har fyllt opp puppene, hvordan finansierte dere inngrepet? Har veldig lyst, men har liksom ikke 30 tusen i lommeboka...ei heller på konto. U/T

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Min søster og de refinansierte lånet på bilen.

Skrevet

Ikke pupper, men laseroperasjon på øynene, som kostet 25000. Betalte med feriepenger, og lånte resten av mamma og pappa. Betalte ned det jeg lånte av dem med en tusenlapp i mnd i nesten et år:)

Skrevet

Alle de som utfører slike operasjoner har en ordning på avbetaling med banker..

Da koster det deg et par tusen i mnd til det er nedbetalt..

Skrevet

Jeg vil anbefale og bestemme deg først for at dette vil du....Begynn så og spar 2000 i mnd, det er ca det man må regne med og betale om man kjøper de på "avbetaling" eller tar opp lån......Etter et år har du 24 000 og kan da betale det "kontant" og ta resten på avbetaling. Om da vil være en liten sum..Evt spar over 2 år..Om du VIRKELIG vil det, så er to år av resten av ditt liv igenting...

Og sjekk din ufør og dødsforsikring (kontakt ditt forsikringsselskap eller spør de som skal gjøre opersjonene om den inkluderer en tilleggsforsikring som dekker slike ting)...Om du dør eller bli helt eller delvis ufør som følge av operasjon,- og dette IKKE kan henvises til uaktsomhet fra kirurgens side, så er det meget mulig dine gjenværende blir sittende uten disse pengene og med din puppegjeld i tillegg....Litt kjipt om hus og bil må selges fordi du MÅTTE ha "bedre" pupper...

Annonse

Skrevet

Vet om en som tok opp forbrukslån.

Det aller lureste er å spare til du har råd, eller låne eventuelt en sum av feks foreldre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...