Gå til innhold

Vet graviditetstest er best å ta m morgenurin..men kan jeg ta nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ta i dag tidlig, men siden minstemann i huset har vært syk m øreverk i hele natt så ble d en del tissing i natt og frem til mrg, pluss at jeg sov utpå når minsten endelig sovnet godt..

Så når vi sto opp for ca 2 timer siden glemte jeg helt testen...

Burde jeg vente til i mrg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du vel, men om du er gravid og veldig kort på vei er sjansen bedre for å få et korrekt resultat på morgenurin. Er det noe særlig mer enn to uker siden eggløsning vil det stort sett være riktig uansett.

Skrevet

Ja, du kan ta nå hvis du er over tiden... Jeg tok midt på dagen, og fikk et helt tydelig JA!

Skrevet

Jeg har tatt graviditetstest midt på dagen begge gangene jeg har vært gravid. Da var jeg vel ca 4 uker på vei, men testen viste tydelig positiv. Ta en test du og fortell hvordan det gikk:)

Skrevet

jeg tok testen på kveld dagen før jeg skulle ha mensen, den slo ut den...

Skrevet

Jeg tok testen på ettermiddagen "sammen" med mannen min. Var vel en liten uke over forventet mens:)

Skrevet

jeg tok billigtest tom,på kvelden, dær de ba om morgenurin, .den ble positiv;) rundt uke 5-6? husker ikke helt..Men, om du får negativ å du er sikker på din sak ville jeg tatt en ny en senere:))

Skrevet

Hvor lenge måtte man holde seg for at det kunne bli "gyldig" som morgenurin igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...