Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Skulle ta i dag tidlig, men siden minstemann i huset har vært syk m øreverk i hele natt så ble d en del tissing i natt og frem til mrg, pluss at jeg sov utpå når minsten endelig sovnet godt.. Så når vi sto opp for ca 2 timer siden glemte jeg helt testen... Burde jeg vente til i mrg??
Gjest ->>- Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Kan du vel, men om du er gravid og veldig kort på vei er sjansen bedre for å få et korrekt resultat på morgenurin. Er det noe særlig mer enn to uker siden eggløsning vil det stort sett være riktig uansett.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Ja, du kan ta nå hvis du er over tiden... Jeg tok midt på dagen, og fikk et helt tydelig JA!
2 små og en undulat Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har tatt graviditetstest midt på dagen begge gangene jeg har vært gravid. Da var jeg vel ca 4 uker på vei, men testen viste tydelig positiv. Ta en test du og fortell hvordan det gikk:)
sjøsamen Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 jeg tok testen på kveld dagen før jeg skulle ha mensen, den slo ut den...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Jeg tok testen på ettermiddagen "sammen" med mannen min. Var vel en liten uke over forventet mens:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 jeg tok billigtest tom,på kvelden, dær de ba om morgenurin, .den ble positiv;) rundt uke 5-6? husker ikke helt..Men, om du får negativ å du er sikker på din sak ville jeg tatt en ny en senere:))
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Hvor lenge måtte man holde seg for at det kunne bli "gyldig" som morgenurin igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå