Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Ja.) Har bare en svigerinne, vi har et godt forhold. Drar på shopping sammen, har festet sammen, reist på tur osv. Er bare 2 år mellom oss. Ser på henne som en god venninne:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har 2 svigerinner. Hun ene er i den verste fjortissfasen og hater alt og alle, vi er ganske ulike, men utrolig nok så har vi et godt forhold.. Kanskje det er fordi at jeg ikke gidder å jatte med henne, eller la henne ture på. Hun eldste er nærmest meg i alder, men er veldig opptatt med seg og sitt, litt vanskelig å komme innpå.. :s Jeg bør nok bli litt flinkere til å ta mer kontakt med henne, men føler at hun har nok med sitt.. :s
Mimmi84 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 ja, de er kjempe flotte!! ser på dem som gode venner. og min søsters mann også. Vi har generellt et veldig godt sammhold, alle vi 4 parene på både min manns og min side!! Jeg er så glad for at vi har søsken og det som følger med!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Hun er 3 år yngre enn meg og på en litt annn planet, men hun er veldig koselig, men ikke venninnemateriale for meg.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Har en svigerinne, hun er ett år yngre enn meg og vi kommer godt overens de få gangene vi har møttes. Men hun bor i et annet land og det er ikke hvert år hun er hjemme, så vi er ikke nære venner. Håper vi kan bli det når hun flytter hjem til norge neste år, etter endt utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Jeg er 13 år yngre enn min svigerinne, men vi trives godt i hverandres selskap:)
Lemonia Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har bare en svigerinne. Hun er 10 år eldre enn meg og bor på andre siden av landet, så vi sees kanskje to ganger i året. Vi har et ok forhold, treffes når vi er på familiebesøk, men har omtrent ingen kontakt utenom.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Søsteren til typen min har avvist meg og vist meg sterk motvilje fra den dagen han og jeg ble sammen. Hvorfor spør du HI?
Ugl@ Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Ja, har et godt forhold til min manns søster og samboerene til brødrene mine. Synes det er veldig kjekt og vi har det trivelig i lag når vi treffes, prøver også å finne på litt sosialt når det byr seg en anledning, feks samle søskenflokken med partnere for å ta en fest i ny og ne også.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Ikke godt men ikke dårlig heller. Vi omgås ikke noe særlig utenom familieselskaper. Møtes aldri alene. Føles unaturlig. Dette på tross av at vi bor i samme by og har jevngamle barn og sikkert endel å snakke om...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 Nei, jeg er ganske asosial, så det skal litt til at jeg får godt forhold til noen egentlig. Men hun ene er veldig koselig, litt vel dömmende bare. Elsker å snakke sladder om hva den eller den har gjort og sånt bryr jeg meg ikke om. Den andre er fra en helt annen planet. Sur og sär er hun også. Så både jeg og samboeren (som er hennes bror), unnviker henne så godt det går. Og det går faktisk utrolig bra.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 Meget meget meget dårlig forhold til dama til broren min, hun og familien hennes er ondskapsfulle, rett og slett drittfolk. Søstrene til kjærst'n min er hyggelige de. Men møtes sjelden, litt med aldersforskjellen å gjøre også.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #14 Skrevet 16. februar 2010 Har et godt forhold til søsteren til samboeren min, vi møtes ofte på kvelder for å spille kort, se film ol. Dama til broren min liker jeg godt, men tror ikke hun liker meg så godt;) Dermed begrenser kontakten seg, selv om vi prater sammen når vi er i familiesammenkomster.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #15 Skrevet 16. februar 2010 Ja Jeg har to av de. har ikke søstre selv, bare en 6år eldre bror, er veldig glad i dem. De er flinke med lillemor og elsker å være med henne. Har vært sammen min kjære i 8år. Hun ene har jeg kjent godt hele tiden, mens hun andre har hatt sitt å holde på med tidligere, men nå er vi veldig gode venner
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #16 Skrevet 16. februar 2010 Vi har et ok forhold men de er såpass mye eldre enn meg at vi har lite til felles annet enn prat om barn og heim.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #17 Skrevet 16. februar 2010 Har bare en. Hun er mye eldre enn meg og har værrt i familien siden jeg var liten. Ser på henne som en storesøster, og er veldig glad i henne.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. februar 2010 #18 Skrevet 16. februar 2010 Helt greit. Vi treffes sjeldent alene uten at barn eller min bror er med. Er ganske forskjellige, og hadde aldri blitt venner om det ikke var for at hun er gift med min bror. Ikke noe galt med henne, men vi er bare veldig forskjellig:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #19 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har fire svigerinner, og har et greit forhold til den ene, et kjempeflott forhold til to av de andre, og et forhold som ikke kan kalles et forhold med den fjerde, dessverre...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #20 Skrevet 16. februar 2010 Har ei som er 7 år yngre enn meg,snakkes når vi treffest,vanlig høflighets fraser, men ikke noe mer en det. Har ingen like innteresser og har lite å prate med henne om. Så finner ikke flyten i samtaler, og det hele blir lite naturlig.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #21 Skrevet 16. februar 2010 Har bare ei svigerinne, min manns søster. Hyggelig dame men vi har svært liten kontakt da jeg ikke har kontakt med min bror (atlså mannen hennes) Vi ses i familieselskaper som åp og konfirmasjoner. De dukker aldri opp i bursdagselskaper selv om de er invitert.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. februar 2010 #22 Skrevet 16. februar 2010 Kona til min bror har jeg et godt forhold til ja.. Sees ikke så ofte utenom bursdager og sånn men.. Kona til min svoger har jeg ikke noe kontakt med..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #23 Skrevet 16. februar 2010 har et veldig godt forhold til søsteren til samboer! dette til tross for at jeg er en guttejente og hun er en ballerina;) tok oss noen år, men nå har vi det veldig morro sammen! jeg passer på at hun for tid med lillejenta alene da svigerfamilien er noe overiverig. Vi spiser lunsj nå og da, men hun planlegger å få barn snart, så tipper vi kommer til å være mye mer sammen da! Gleder meg:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #24 Skrevet 16. februar 2010 Nei. Hun er et troll av en kjerring og så udugelig som mor at jeg faktisk vurderer å melde henne til barnevernet. (og det med barnevernet har ikke noe med at jeg har noe personlig imot henne, men at hun overhodet ikke fungerer som mor)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #25 Skrevet 16. februar 2010 Har et veldig dårlig forhold til svigerinna mi. Vi er ikke på talefot, og har ikke vært det på lenge. Kommer nok ikke til å bli det på en stund heller. Bryr meg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå