Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 På hvilken måte er du det? Når jeg er hjemme med ungene har vi det fint. Da er jeg en god mor og jeg koser meg med barna. Men skal vi ut eller få besøk begynner stresset. Jeg går aldri på besøk uten sminke og fikset hår. Ungene må se fint påkledd ut og være gullende rene. Skal vi ha besøk skal huset skinne. Har angst for overaskelsesbesøk. Hater det. Jeg liker ikke å vise noen svakheter. Og jeg er veldig redd for at noen skal mislike meg. Tross alt dette har jeg det greit med min mann. Og har mange venner. Jeg er heller ikke et overfladisk menneske. Så forstår ikke hvorfor jeg ikke bare kan roe meg ned noen hakk og være litt mer avslappet. For det er ganske slitsomt til tider.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jeg er perfeksjonist på jobb. Det fører til endel overtid og at jeg alltid går litt sent ut døra på jobb,men det sliter meg ikke ut. Jeg er og perfeksjonist på trening,men har lært å fire litt på krava om jeg har en dårlig dag. Tren på å slippe taket, så går det lettere etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Er ganske lik deg jeg også HI!!! Det er slitsomt,for jeg får helt panikk om vi får overaskelsesbesøk.Det er det værste jeg vet. Jeg må gå i alle rom samboeren min har vært i,bare for å sjekke om han har ryddet etter seg. Å jeg legger alltid frem klær til ungene dagen føre,sånn at ikke samboeren min kler på dem noe som ikke matcher eller noe jeg ikke synes er fint. Jeg får helt hetta om de har på seg feil klær. Jeg har det alltid ryddig og rent her hjemme,det er ganske deilig å ha en vane at jeg alltid rydder etter meg,rer opp senga osv! Men,skulle ønske de andre i huset også var sånn. Jeg synes at ett rotete hjem,møkkete unger osv indikerer på latskap. Så ja,jeg er vel perfeksjonist. Det som er mest slitsomt,er at vis vi skal bort,si på middag,fest eller noe,så må jeg planlegge det i flere dager i forveien. Er ikke håret mitt riktig er dagen min ødelagt. Jeg blir super stresset av rot.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Ja jeg og må legge fram klær. Av samme grunn. Var til og med en stund jeg ikke lot barnefar lage niste til ungene, huff.. Og hele huset skal være smakfullt og gjennomført. Så får helt noia når min mann plutselig faller for en grusom lampe, stol eller lignende. Fornuften min sier jo at det er jo hans hjem og, hans smak og hans penger og at det er rettferdig at han får bestemme litt han og. Mens hele meg stritter med tanken på å ha den lampa inn i den gjennomførte stua der putene til og med skal ligge i et visst system. Klarer gjerne å holde kjeft eller manipulere han uten at de sårer han hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå