Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 hvem flyttet ut? hvordan går det økonomisk? Jeg tenker på at jeg kommer aldri til å få noe nytt lån da jeg ikke har fast jobb, lettere for han å ta opp et nytt...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Da får du vel ikke overta det lånet dere har fra før heller? Hvis det står på dere begge?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 det var det jeg lurte på... klarer lett å betale på det, men vet ikke om jeg får overta det nei...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Hva slags inntekt har du da, siden du lett kan betale det? Så lenge du har hovedomsorgen for barn står du jo sterkest til å overta hus og lån, men du må kanskje ta opp mer lån for å betale ham ut hans del, og det er ikke sikkert du får. Å overta selve lånet er ikke banken så vanskelig på, bare du klarer å betjene det....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 De er ganske greie når det gjelder å beholde fremfor å kjøpe noe nytt. Jeg har fått beholde men jeg ville aldri fått lån til å kjøpe det jeg har nå, så du tenker riktig!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Hvordan skal du leve om du ikke har fast jobb? Hvor gamle er barna?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Det spiller ingen rolle om du tar opp et nytt lån eller overtar det gamle, du må gjennom saqmme vurderinga likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå