Gå til innhold

Hvordan skal man vaske guttetissene....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Litt rart spm, men trodde ikke man skulle dra tilbake forhuden når de vaskes, så det har vi aldri gjort.... Hvis det har vært bæsj på tissen har vi selvfølgelig vasket det bort...

Nå er gutten vår 3 år, og han sier han har litt vondt i tissen. Jeg leverte urinprøve i dag som testresultatene var fine på.... Ho som var på laben sa at vi kanskje måtte dra tilbake forhuden og vaske der!!

Veit noen noe om dette?? Hva gjør dere som har smågutter hjemme??

Fortsetter under...

Skrevet

Man skal ikke dra tilbake forhuden før de er store nok til å gjøre det selv. Det er hva vi har fått beskjed om.

Skrevet

Ok, var det jeg også trodde... Har liksom ikke lyst til å gjøre det om du skjønner....

Skrevet

Hei, her var det samme problem med min gutt på 4 år. han klaget på vondt i tissen, så jeg gikk til legen med han. legen dro da tilbake forhuden og sa at det var litt sårt og rødt dr. FIkk resept på en salve som jeg skulle smøre på. Da måtte forhuden dras tilbake for å smøre. Gutten min er veldig plagt med vondt i tissen, så her drar han selv forhuden tilbake når han skal vaske seg.

Skrevet

Tusen takk for svar.... Kanskje vi også får ta oss en tur til legen! Jeg prøvde å få lov til og kikke litt i sta, men han ville ikke, også synes jeg det er litt "ekkelt" å dra tilbake forhuden når det ikke er gjort før... Bedre at legen ser på det først :-)!!

Men tusen takk igjen:-)!!

Annonse

Skrevet

Jeg har lært sønnen min fra han var ca 3,5 år og dra tilbake forhuden selv og vaske forsiktig der når han er i dusjen.

Måtte jo selvsagt komme masse spørsmål rundt dette første gang, hehe..han kom løpende ut med penishode "framme" og med store spørende øyne, "mamma, mamma..hva er dette??!!"

Vil tro at han vi være mer skeptisk til en lege enn deg, hva med å oppfordre han til å gjøre det selv, evt få pappa til å vise hvordan det skal gjøres?

Skrevet

haha serin@ - vittig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...