Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #26 Skrevet 16. februar 2010 Hehe, le så mye du vil du. Takket være nordmenn så er du åpenbart i Norge i stedet for å bli drept, mishandlet i ditt eget hjemland. Takk og lov for at jeg ikke styrer landet for din del, er skikkelig FRP tilhenger og skulle mer enn gjerne utryddet alle muslimer.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #27 Skrevet 16. februar 2010 man kommer langt med å tro det beste om folk og gi alle en sjanse.. SÅ kall meg naiv....Jeg har hatt narkomane uteliggere som "beskyttere" da jeg bodde i Spania...Fordi jeg pratet med de osm normale mennesker da de kom og tagg penger, eller da de opphold seg litt for lenge inne på butikken jeg kobbet....Jeg var på hils med de, og snakket med de hver gang jeg traff de..Og et par ganger var noen ufine (blond dame i spania) og en av disse var i nærheten...Jeg ble fort redda ut av situasjonen gitt..Jeg har hatt faste "treff" hvor jeg har sittet og snakke med "nellik-blomst"- damene på ulike spanske feriesteder, som selger nelliker for å stjele fra folk,- uten t de har tatt så mye osm en pesets (den gang) fra meg.. Jeg har fått låne penger fra en tigger et par ganger, (og selvsagt gitt tilbake) fordi jeg var en venn, og jeg måtte slippe og stå og fryse og ta av votter og lete i veska etter småpenger som hdde ramlet ut av lommeboka... Jeg har vært bbrevvenn med to illegale MUSLIMSKE innvandrere som jeg traff på ferie i Frankrike....Traff de flere ganger da jeg var der, og vi omgikk bare som venner..De spanderte middag en gang, vi andre...Vi var helt likeverdig..Og også da, vi ble "passet" på om noen var truende mot oss "naive" jenter fra nord... Har flere historier, om "rare" vennskap, og kan kort oppsummere, behadnler du folk med respekt, får du respekt til bake.... GJør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg, så går det deg bra her i verden... Så igjen, kalle med naiv, jeg velger og tro at enhver mørkhudet jeg treffer IKKE er ute etter og skade meg eller andre jeg kjenner....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #28 Skrevet 16. februar 2010 HAHA..ja de fleste muslimer er noe dritt som bare lever på oss i norge,og ikke kalrer seg selv..selvopptatte mennsker med en syyyyk syyyk tro og ett helvetes oppstandelse..kyss meg i ræva!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #30 Skrevet 16. februar 2010 Til 17:48 Greit alt det der.Men muslimer virker som kjempekompiser på overflaten.Får du de tettere på skinnet er det andre boller!Har fått det bevist.Fra et par tilsynelatende hyggelige og greier muslimer.Som var "norsk i hodet".Men neida du,de er noen faens flinke skuespillere!!Pass dere for dem!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #31 Skrevet 16. februar 2010 Hi er ikke muslim,hun er norsk, ironisk, og prøver bare å få i gang en debatt.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #32 Skrevet 16. februar 2010 Muslimene sitt største problem foruten en absurd religion som faktisk til tider er forkastelig, er det stor innavlproblemet dere sliter med ved å gifte dere med histen og pisten innen familiens kretser. Dette er ett stort problem siden barna får en rekke sykdommer som er typisk for innavl som igjen blir norges problem og kostnad siden dere oppholder dere her. KOM deg hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå