Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Alle ler av hvor naive dere er. Hvor lettlurte og godtroende dere er. Dere kommer til å bli sparket langt oppi ræva til slutt. Hilsen muslim
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Takk for opplysningen.. Lettlurte og godtroende angående hva?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Ja vel, med din flotte stavemåte tenker jeg at du er også nordmann (muslimsk eller ei), so right back at ya!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Gleder meg Har ventet på den dagen lenge Muslimer brenner i helvete til slutt. Sånn er det bare. Dere er syke, mentalt tilbakestående og farlige hele gjengen!! Jeg jubler og klapper hver gang en selvmordsbomber tar med seg mange muslimer i døden. Det er jo helt perfekt Synd for dere at nordmenn ikke holder på sånn. Da hadde dere blitt kvitt oss litt raskere, men dere skjønner, vi er NORMALE i hodet. Og til de som reagerer på innlegget mitt: dumme innlegg fortjener dumme svar!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Ikke nordmann. Har ikke norsk pass og gir ikke fra meg min identitet som muslim for å menge meg med dere naive nordmenn.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Så hvorfor er du her da? Greit å utnytte velferdsystemet vårt?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 he he.. Okeiiii... Ja ja, jeg trives i så fall med å være naiv jeg da:) Høres ut som du har større problemer å stri med..! Hvorfor menger du deg forresten med oss naive nordmenn på dib, av alle steder..?? He he he...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Er rart med dere muslimer da. Dere kommer til landet vårt. Klager visst dere ikke får asyl. Mange av dere som ikke har problemer i landet deres å som ikke har noe her å gjøre i det hele tatt. Dere er respektløse som kommer til vårt land å gjør ting dere ikke tør i deres eget hjemland. Hadde dere gjort det dere gjør her i deres land så hadde dere blitt steina, hengt, kappa av en hånd, eller fått halve livet deres i fengsel. Norske statsborgere vil dere bli. Å få norskt pass, men like forbanna utaksomme er dere. Vi skal respektere dere, men dere gir ikke noen form for respekt tilbake. Å hadde det vært valg på å få deg å pakket ditt inn til Norge så hadde du ikke får nærma deg grensa engang. er dem som styrer som tar alt detta dritt pakket inn i landet vårt. Ikke vi andre som bor her. Hadde det vært meg så hadde du fått ett spark i ræva for lenge siden. Å den som ler sist ler best. Så vi får se hva som skjer med alt pakket som ikke klarer å oppføre seg eller som ikke har noe her å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Menge deg med oss Nordmenn sier du. Du gjør jo ikke noe annet. Å visst det er så ille for deg å du hater oss så mye! Da har jeg bare 1 ting å si deg. SÅ KOM DEG FOR FAEN HJEM DER DU KOM FRA DA. INGEN TVINGER DEG TIL Å VÆRE HER.
Mimmi84 Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 men hva er værst kjære deg? å være lettlurt, naiv og snill, eller utspekulert, manipulerende og jævlig????? Lurer på hvem som egentlig kan være stolte av hvem de er jeg.. . (og dette sier jeg i grunnen uten tanke på rase)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 Ja, 14:46 Selvfølgelig sier jeg ikke nei til gratis penger dere ubrukelige nordmenn dytter opp i ræva vår. Dere kan takke dere selv og deres dårlig valg av politikk parti Her i Norge har jeg alt og får alt jeg trenger til meg og min familie. Det er bare å gjøre seg litt stusselig og skrike litt "Rasist" til menneske, så får vi alt. HAHAHAHA. Enda så ser dere det ikke, at dere blir utnyttet på det groveste. 1-0 til meg og mine.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 Ha ha! Da må jeg bare le tilbake... VI er lettlurte og godtroende? Sier en muslim som sikkert gjerne hadde sprengt seg i filler for å få komme til paradis!! Ho ho, noe mer naivt skal man lete lenge etter:D
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #14 Skrevet 16. februar 2010 både hi og ange andre som har svart her og tror innlegget er skrevet av en muslim er så fantastisk patetiske at jeg vet ikke om jeg skal gråte eller le...God!!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #15 Skrevet 16. februar 2010 Jada jada, du er sikkert muslim... Eller en nordmann som hater muslimer, og vil ha i gang en drittslengingskampanje på dib?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #16 Skrevet 16. februar 2010 Det som er værst er jo å være naiv og dum. Jeg trenger ikke halvparten av det jeg får tildelt i året av norsk stat. Men jeg sier ikke nei takk heller når de setter opp min stønad, eller vil gi meg gratis bo? Eller bil? Hadde ingen gitt meg bil, neivel, da hadde jeg ikke tenkt på bil heller. Hadde ikke stat gitt meg gratis bo, neivel, da hadde jeg betalt eget bo. Men siden jeg får servert på fat, så sier ikke nei!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #17 Skrevet 16. februar 2010 He he... forumtroll!?!? Du har det morro nå tenker jeg, er ikke vanskelig å provosere her inne... he he he he he.. Hilsen Nilsen... lol...
Luna har født. Skrevet 16. februar 2010 #18 Skrevet 16. februar 2010 Hehe, må le av dette innlegget HI. Tror noen er ute etter å provosere her, og det klarte du jammen meg. Hehe, får frem hva vi alle synes om denne dritten som kommer til landet vårt. Vi er jo ikke naive, vi ser det jo. Men våre politikere er dessverre en tafatt gjeng... Tro ikke at vi ikke ser dette skje...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #19 Skrevet 16. februar 2010 Hahaha. Nei, nå er det bare menn som gjør slik i tro om paradis og jumfruer. Jeg har ikke så mye brukt for jumfruer, så jeg velger heller livet. Og dere andre som ikke tror jeg er muslim, neivel. Helt ok. I dont care ) Men bare vent å se. Alt jeg skriver her er helt sant.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #22 Skrevet 16. februar 2010 Så lurt at dere sier i fra. Hilsen Norge
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #23 Skrevet 16. februar 2010 Den som ler sist ler best, sier de... og det blir vel deg da, for jeg ler ikke. Syk form for humor på disse trolla, gitt. Stusselig å se at folk går på limpinnen og lar seg provosere....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #24 Skrevet 16. februar 2010 Forumtroll ja.Ser bare norsken ble dårligere med en gang noen poengterte at h*n skrev for god norsk :-P En annen ting,det verste er at jeg tror muslimene tenker sånn som HI skriver. Er ikke rasist.Men nei takk til muslimer! Jenny
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #25 Skrevet 16. februar 2010 hahaha... dagens morsomste tråd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå