Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Nå den siste uka har jeg våknet i dét jeg får orgasmeav onanering, altså; jeg onanerer i søvne til jeg kommer! Har aldri gjort det før, og skjønner ikke hva det kommer av..? Jeg er gravid i uke 32, kan det ha noe å si? Blir helt fortvilet, håper jeg ikke gjør sånt ellers uten at jeg har merket det. Hva om jeg gjør det på sykehuset når jeg deler rom med andre?! Samboeren min har ikke merket noe enda heldigvis. Er jo helt sprøtt! Har noen gjort/hørt om noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har våknet av orgasme flere ganger, men ikke fordi jeg onanerer i søvne. Regner med det er noen sammentrekninger i underlivet som gjør det. Synes det er fint, jeg, men hadde vel hatt litt større problemer med det hvis jeg brukte hendene så alle kunne. Tipper uansett det går over når du har født....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Heldig du. Jeg drømmer at jeg ikke får orgasme. Er dritkåt men klarer ikke å fullføre...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Jeg våknet av orgasme ofte under mitt første svangerskap. Uten at jeg eller noen andre tok på meg. Ganke deilig! Har aldri hatt det siden....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Du deler da vel ikke rom med andre på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 trodde de fleste lå på 2-3 mannsrom jeg?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Etter fødselen er man så sliten at man ikke orker å bry seg med at noen i nabosenga romsterer vil jeg tro. Hvis ikke hadde man vel ikke orket å ligge på barsel Jeg synes det høres ut som en ok måte å våkne på. Det er vel ikke noe å skamme seg over. Når du er gravid er det økt blodgjennomstrømning i underlivet og noen blir mer følsomme enn ellers, kanskje det er derfor du lettere får orgasme nå.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Hahaha...tror ikke du skal ha for store forhåpninger at du onanerer nettene etter fødsel ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Hallo, Jeg våkner også av orgasme - nesten hver natt nå ;o) Men det skjer av seg selv! Får skikkelig kynner av det.. Drømmer gjerne noe "vått" i sammme slengen! Er gravid i uke 18. Det pleier å skje i ikkegravid tilstand også - men ikke så ofte.. Wiii..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Okei, da skylder jeg på graviditeten! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå