Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Bare en liten spørreundersøkelse! Hvor gammel var du når du tok den? Hvor på kroppen har du den?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har en jeg tok da jeg var 18, snart 10 år siden, på ankelen..den angrer jeg ikke på. Også har jeg en jeg angrer på.. bak på skulderen, ganske stor, som jeg tok i en bungalow ute i jungelen på en stillehavsøy..en drink for mye:-) Var vel 20 eller 21 år.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har tre tatoveringer som jeg tok fra jeg var 17 til 23, og angrer absolutt ikke på noen av dem. Hver har sin egen historie, og jeg har dem av en grunn. Føler de er "en del av meg" (for å bruke en klisje), og ville ikke vært uten dem.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Jeg tok nesten en tatovering for 5 år siden. Jeg fikk kalde føtter og lot være... Er sjeleglad for det i dag!! Jeg skulle ha "nemi" på armen... :-/ Tror nok jeg ville ha angret, ja.. :-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har et kinesisk tegn på skulderen som jeg tok da jeg var 18. Angrer ikke på selve tatoveringen, men angrer på at jeg ikke klaget på den når jeg fikk en hvit prikk inni den som fargen har forsvunnet. Den er ikke slik at alle andre ser det med en gang, men jeg vet at den er der....
Bunnies by night Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Hehehehe ja det har jeg;) Jeg var 18... heldigvis var jeg fornuftig nok til å ta den på et sted som kun synes dersom jeg sprader rundt i bikini - og den er bitteliten. Jeg ser den aldri så jeg tenker svært sjeldent på den. Men jeg er IKKE en jente som passer til å ha tatovering i dag - passer ikke helt inn i den stilen eller den personligheten jeg har nå. Tatoveringer kan være fint det - men ikke min Var IKKE veloverveid... kan man trygt si. Kommer nok ikke til å ta meg hverken bryet eller pengene til å fjerne den:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 hehe, vel, jeg gjorde no ennå sprøere. jeg er ikke stolt av det, men angrer ikke. jeg varmet opp lokket på en sippolighter og brandt et rundt arr på oversiden av underamen min. Godt synlig. ble et "pent" ar. Angrer faktisk ikke. gjorde det ikke av depresive årsaker, skulle bare sjekke at jeg tålte smerten, tenkte egentlig ikke på at det kom til å bli ett skikkelig ar av det. jeg var 18 år. (nei, jeg er ikke gal)
midgard Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Jeg var 18 år (og hadde tenkt på det lenge - herregud, det er 17 år siden...). Jeg angrer ikke på at tatoveringen, men på motivet - så på et eller annet tidpumkt skal jeg redesigne den, jepp. Den er på puppen, men.. he he.. husker jeg tok sol med bikini for å få den under skillet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå