Gå til innhold

hva gjør dere m babyen deres om dagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får liksom dårlig sammvittighet hvis jeg ikke leker og prater med han når han er våken, kan sette han i vippestolen eller babygymmen, men kjenner jeg blir småtrist fordi han sitter der helt alene. Sitter han på fanget mitt helt rolig uten at jeg prater m han føler jeg han kjeder seg..hva skal jeg gjøre liksom?

han er 4 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leker ikke med min baby på 4 mnd heller dagen lang. Når han er våken ligger han ofte på gulvet og leker seg alene, eller sitter litt i vippestolen og ser på mens jeg lager mat, rydder etc. Skulle jeg underholdt han hele dagen hadde jeg ikke fått gjort noe annet. Men vi leker og koser masse også synes jeg. Trenger ikke så lenge av gangen.

Ting vi bruker å gjøre er:

-smøre inn med krem / olje på badegulvet, gjerne også ligge uten bleie og sprelle mens jeg dusjer

- sitte på fanget og lese bok (han liker å se på bildene :))

- bære litt rundt og titte på ting

- leke sammen, gi leker, lære å holde ulike ting

- ligge på gulvet sammen og synge, prate, tulle

- trille tur

Når jeg bretter klær og sånn så bruker han å ligge i dobbelsengen og kikke på. Synes det er greit han.

Tror ikke babyen har vondt av å kjede seg en smule. Må lære seg å leke litt alene også.

Skrevet

det er vel det vi bruker å gjøre også stort sett, føler bare at jeg ikke gjør nok:(

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...