Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Ser de ikke at det rett og slett ser for jævlig ut!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Stygge stygge STYGGE menneske! Ingen babyer er FEITE. Litt lubben, JA.. Det går ann.. Men ingen er feite. Ditt naut!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Stakkar deg som ikke ser den nydelige babyen, men fokuserer på feil klesstil... Hallo, det er en BABY!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Små herlige lubne babyer og småbarn er jo det herligste som er!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Hva slags mennesker er det som kaller babyer "bebiser"?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Hun skriver da ingenting om at babyen ikke er fin, eller at chubby babyer ikke er gode, men akkurat trang ettersittende tights på rimelig tykke babyer, det er ikke direkte lekkert, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Jeg hadde heller ikke tatt på en tights på en smellfeit baby. Det er ikke sjarmerende med bilring på bilring på bilring! Greit at de kan være litt lubne, men ikke feite. Og det er det mange som er. Vokser det heldigvis av seg når de blir mer aktive.
Kleint Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Jeg blandt annet kaller babyer bebiser, hva er feil med det da? Her er jo alt feil!
Lea Laus Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Det er vel noget tidlig å begynne å tenke på mote er det ikke? Tights er behagelig å ha på seg, uansett om man er tykk eller tynn, 8 mnd eller 30 år. Dere burde endre fokus når dere snakker om hvordan babyer ser ut, og hvor "tykke" de er. Snevert.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Er da ingen som nevner MOTE her, det er snakk om at akkurat tights er mindre flott. Tre nå heller på kidden en bukse, ikke et pølseskinn. Er man litt eldre, og noen av kg har minsket, ser det bedre ut, men en Michelin baby med tettsittende tights, det må folk se at ikke er søtt, pent eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Ha ha ha! Å herregud! Er det virkelig mulig å henge seg opp i det også altså? Så nå må man begynne å tenke på hvordan man kler babyene sine, slik at deres "problemområder" ikke vises..! Da er det bare å hive ut strømpebukser og bodyer som sitter stramt over magen da skjønner jeg.... Nei herlighet, folk som synes at babyer kan se for jævlig ut når man ser de "feite" beina deres, DE kan jeg bare ikke ta alvorlig!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 tenker faktisk ikke på det,det at det er behagelig som gjelder.
Lea Laus Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 Handler ikke mote om å ta seg godt ut i klær? Bruke klær som er tidsriktige og flotte? Seriøst. Dette er bare pinlig. En kler på en baby så den har det behagelig, ikke for at den skal se søt og flott ut. Det er ikke en utstillingsdukke du har med deg. Det er latterlig å se små babyer i olabukser og alt det der. Tights og strømpebukse og body er fine babyklær uansett fasong.
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #14 Skrevet 16. februar 2010 Var ikke mammaen din glad nok i deg når du var barn eller? For en ondskapsfull og barnslig ting å si.
sånn ca Skrevet 16. februar 2010 #15 Skrevet 16. februar 2010 Pr. dags dato har jeg til gode å se et klesplagg, danke ut den utrolige sjarmen bebiser har:) At noe som helst får en baby til å se jævlig ut har jeg ikke noe tro på^^ ( i såfall har man fokus på feil ting)
MammanTilEmma❤ Skrevet 16. februar 2010 #16 Skrevet 16. februar 2010 synes jenta mi ser søt ut i tights jeg:-) uasnett om hun er god og rund:D ingen babyer som er feite da..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #17 Skrevet 16. februar 2010 Sansynligvis er det foreldre som vil ta på barnet sitt det de mener er mest behaglig.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #18 Skrevet 16. februar 2010 Hva er forskjellen på "tidsriktig" og "moderne"?
solei Skrevet 16. februar 2010 #19 Skrevet 16. februar 2010 Har du synsfeil eller? Fins ingenting mer nusselig enn lubne babyer i tights!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #20 Skrevet 16. februar 2010 "Hva er det med foreldre som setter på feite bebiser tights"? Ser du en feil her? Eller flere? Ikke nok med at du er et motbydelig menneske som legger ut innlegg som dette, men du kan jo ikke å skrive engang!!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #21 Skrevet 16. februar 2010 en baby er ikke et moteikon, de ser søte ut uansett hva de har på!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #22 Skrevet 16. februar 2010 Hehehe, og dere DUMME hønsehuene går på hver eneste gang det kommer et slikt innlegg. ENDA har dere ikke klart å lese mellom linjene til disse forumtrollene. Dumme gjøker.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #23 Skrevet 16. februar 2010 Fy så stygt sagt! Skjønne, lubne babyer er det fineste som finnes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Tale30 Skrevet 16. februar 2010 #24 Skrevet 16. februar 2010 Slike kommentarer må jo komme.. De som kjøper hunder for å putte dem i veska når de går på tur får jo også barn..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #25 Skrevet 16. februar 2010 Det vil altså si det at du mener "feite" babyer bestandig skal ha på seg bukse det da? Datteren min har ofte på seg bare body og en strømpebukse når vi er her hjemme og den er jo minst like ettersittende som en tights! Ingen babyer er heller feite etter min mening. De er gode og runde, men det er bare søtt så lenge de er så små :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå