Gå til innhold

Er 11+5 og kvalmen blir værre?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med en del kvalme siden uke 7, men har stort sett vært ganske fin på dagen og så blitt superkvalm på kvelden, spesielt når jeg legger meg i senga. Har jeg sittet oppe og spist ritzkjeks har jeg ofte klart å unngå å kaste opp. Men nå de siste dagene har kvalmen nådd nye høyder. Er kvalm stort sett hele dagen, kun fin når jeg står opp, og jeg kan ikke unngå å kaste opp på kvelden. Hva skjedde med at symptomene skal roe seg ned når man nærmer seg uke 12?!?

Håper hvertfall all kvalmen tyder på at den lille har det bra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. har hatt det helt likt som deg. kvalme fra uke 7, oppkast fra uke 9, og forverret kvalme fra uke 11. Helt fin når jeg står opp. Ekstremt kvalm om kvelden. Er nå i uke 18 og er fortsatt like ille. (har et par dgr innimellom hvor jeg er helt fin),men så er d på an igjen. God bedring, vet hvordan du har det!

Skrevet

Jepp, det gjør den her og! Jeg har vært kvalm døgnet rundt siden uke 7, og det er ikke blitt bedre for å si det sånn!! (er jo like langt som deg, 11+5 i dag)

Nå kaster jeg opp hvis jeg gjør for mye fysisk (les: hverdagslige ting som husarbeid, dusjer osv). Føler ikke jeg har hatt noe liv de siste mnd.. Håpte det skulle gi seg når jeg nærmet meg 12 uker, men det ser ikke sånn ut nei.. Usj..

Både legen, jordmor og folk jeg snakker med sier at kvalmen tyder på at alt er bra! -Vi får trøste oss med det;)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

jeg er 12+0 i dag, siste dagen her inne :D og jeg er sååå dåårlig! kaster opp til jeg svimer av, og kroppen er helt utslitt, orker INGENTING! kjeder meg hele tiden, men får ikke gjort noe med det.. Jeg og ble værre i uke 11...skal til legen i morgen, var snakk om å bli lagt inn på fredrikstad, har gått ned 7 kg..og det er mye for meg, er høy og tynn nok fra før av!

Så kanskje vi er den gjengen som forblir kvalme til ungen popper ut, uff, håper for guds skyld ikke det! hehe

Skrevet

Katta: Offf, det høres ikke godt ut og ikke akkurat svaret jeg håpet på :P hehe. Neida, får håpe det gir seg før uke 18 for jeg syntes å kaste opp er døden! Men uansett slitsomt å være kvalm hele tiden også.

Nora-Pernille: Ja, dusje er forferdelige greier! Nå er det bare 2 dager til vi kan flytte over på 2. trimester og gleder meg!

Skrevet

var tolv uker på vei i går, og i går var jeg ikke kvalm og heller ikke idag... det ga seg plutselig sånn over natten. og jeg har hatt det helt J%¤#"! når det kommer til kvalme... ikke fått i meg noe, gått ned i vekt... men nå er jeg ikke kvalm mer, og overlykkelig fordet:):):)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

åh..det hørtes deilig ut..håperdt slipper snart for meg å..bah...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...