molino Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Det er jo ikke alle barn som melder sin annkomst i barnehagetiden.....
Gjest ->>- Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Sørger for å ha annen potensiell barnevakt.
Sånn kan det gå Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Da finner man noen andre som kan passe.
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Avtaler med naboer, venner etc om barnepass om noe skulle skje
___ Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Avtaler med venner eller liknende, lar far passe eller tar ham med hvis det ikke er noen annen mulighet.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 I kriser så kan jo selvfølgelig barnets far passe barnet? hehe:) Da vi fødte siste så måtte mannen + guttungen på 3 kjøre meg til sykehuset, droppe meg av og så dra hjem og vente på barnevakten. Vi hadde såvidt barnevakt også, siden alle de besteforeldrene som skulle være barnevakt hadde reist på ferie samtidig (ja, de visste vi var ved termin, eller over faktisk). Men barnas oldemor var en knupp og kom kjørende seint på kvelden. Hun er litt over 70 og meget oppegående dame som vi kan stole på. Så da kom mannen min opp til føden etter at barnevakten var kommet. Om ikke vi hadde fått tak i barnevakt hadde jeg født alene.
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Da kommer staten og passer eldste... Eller man ordner en annen barnevakt Eller man føder alene og lar far passe eldste
Gulosten™ Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Det er faktisk muligheter for å kontakte en Doula! Hun hjelper deg med det som trengs i forbindelse med fødselen, det være seg matlaging, barnevakt, støvsuging, kjøring og/eller det du måtte ønske. www.norskdoulaforening.no www.doula.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå