Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Aldri hatt særlig menssmerter før, men forrige periode lurte jeg til og med på om jeg var gravid, men testa negativt. Like etter EL begynnte murringa, kvalme, oppblåst, trøtt og litt vondt i ryggen Fikk mensen (eller 2 dager med litt rødbrund utflod) og ble jeg bedre. Nå har jeg hatt EL igjen og nå begynner hele greia en gang til!! Arg! Skal ta en ny gravitest nærmere IKM igjen, men tviler veldig på at jeg er gravid.. Er det mange som har sånne smerter hele perioden mellom EL og mens?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Er dette så vanlig at ingen gidder å svare? For meg er dette veldig uvanlig og ikke minst veldig ubehagelig... Skulle bare likt å høre om det er andre som har det sånn eller om det kan være en annen årsak til at det er sånn..?
Lemonia Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har bare hatt dette de to gangene jeg har vært gravid.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 åh.... Tatt flere tester og de har vært negative... Hvis jeg legger veldig godviljen til, kan jeg kanskje se en ekstra strek,men den er veldig veldig svak.. Får ta en CB om en ukes tid... Men hvis jeg er gravid er jeg i såfall i uke 6-7 og da bør det vel slå kraftigere ut på testen? Takk for svar, Lemonia:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Jeg bruker å ha menssmerter fra 1 uke før mens, til 1 uke etter mens. Lucky me!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Off, kjipt, føler med deg og jeg har bare de to ukene mellom EL og mens. Og i tillegg bare hatt det de to siste mnd. Men må kanksje belage meg på at det skal være sånn framover.. Takk for svar:) HI
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Dytter i håp om at det er flere der ute som har innspill:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 Hei.. Er som jeg skulle skrevet hovedinnlegget selv.. Har det helt likt som deg..har hatt det spesielt ille disse 2 siste gangene.. Forventet mens er om 2 dg, har hatt alle de syptomene du beskriver og enda værre denne mnd en forrige.. Godt å høre at det er flere enn meg..men blir frustrert av å ikke vite hva det kan være....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 HI her;) Jeg også lurer fælt på hva dette er. Er jo noen som har dette som vanlige menssmerter, men for meg har det ikke vært fram til nå hvertfall.. Tok 2 tester forrige periode, og de var klart negative. Tatt to tester denne perioden og kan så vidt skimte en strek, men er nok negativ. Blir litt gal av dette, jeg.. Dersom ingen tester slår ut snart, tror jeg det blir legen neste. Takk for at du skrev inn, godt å høre at vi er flere, ja. Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #14 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har det sånn. Hadde aldri menssmerter før jeg fikk barn, men etterpå derimot, så har det vært et helvete. Har smerter iforbindelse med EL , dette vedvarer helt frem til mensen og 2-3 dager i mensperioden. Er 4 år siden jeg fødte siste mann, trodde kanskje det skulle bedre seg etter noen fødsler, men det ble visst bare verre.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #15 Skrevet 16. februar 2010 HI her. Ai, hørtes ikke akkurat lovende ut. Men jeg har fremdeles ikke fått noen søte små, jeg da, så dette starta bare sånn helt av seg selv forrige periode. Jeg har alltid følt meg så heldig som bare har hatt litt ømme bryster og litt vondt i korsryggen dagen jeg fikk mensen, men nå er det kanskje min tur til å få kjenne på det. Stakkars deg..off, skal ikke kimse av disse smertene heller.. Håper det snur og blir bedre for deg snart,da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå