Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #26 Skrevet 16. februar 2010 dumme muslimer, stygge, feite og stinker drit. få røkla vekk
Gjest ->>- Skrevet 16. februar 2010 #27 Skrevet 16. februar 2010 Det er en ganske markant forskjell på å si at "Radikal islam i Norge bør opp til debatt" og å si at "de er blitt gærne hele gjengen."
Lady lovely locks Skrevet 16. februar 2010 #28 Skrevet 16. februar 2010 fikk du med deg at jeg sa; vi må se dem som individer... MEN...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #29 Skrevet 16. februar 2010 Skal vi bare sitte å se på måten de herjer? Hva skal gjøres? Hvorfor sammenligner dere dette med heksebrenning på bål? Er det noen som driver med det pr i dag? Det er vel ingen andre enn muslimer, som utpreger seg så voldsomt? Var det ikke muslimer som stod bak 11.9?
Bunnies by night Skrevet 16. februar 2010 #30 Skrevet 16. februar 2010 Det finnes mange ulike varianter av muslimer. De færreste ønsker å steine en homofil til døde... MEN Jeg har selv studert religion i fem år(islam og Nord-Afrika/Midtøsten som studiespesialisering), og har en muslimsk svigerfamilie. At homofili er et problematisk tema i islam - er jo en kjennsgjerning. Det i seg selv er ikke så rart, med tanke på hvordan andre religioner stiller seg til homofilispørsmålet... de fleste konservativt troende uavhengig av hvilken religion de tilhører mener at det er unaturlig og at det ikke bør praktiseres. Selv om de fleste muslimer ikke mener at homofile bør steines.... så er det et faktum at det finnes muslimer som faktisk mener dette. Jeg har selv sittet i et auditorium på Blindern og hørt en muslimsk leder(ikke norsk) si dette. Dette bør faktisk ikke dysses ned - spesielt ikke med tanke på de problemene unge homofile muslimer har. De fortjener faktisk at det blir satt på dagsorden og tatt opp - i stedet for at det undergraves fordi majoriteten av muslimer ikke støtter opp under steining av homofile. Selvfølgelig følger debatten til at rasister og mange FRP'ere får blod på tann og generaliserer i vei, men allikevel må det opp og frem i lyset. Det skylder vi ikke minst de homofile muslimene, som står ganske så alene om å kjempe sin kamp.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #31 Skrevet 16. februar 2010 Nei til FRP, men ja til å ha lov til å være kritisk.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #32 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har vært sammen med en muslimsk gutt i 2,5 år. Og jeg har godt over 10 gode muslimske venniner. Dette gjør meg ikke mindre kritisk til islam tverimot.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #33 Skrevet 16. februar 2010 kjære dibbere! er selv en muslim med et balansert syn på livet. først og fremst syns jeg uttalelsen fra denne karen om homofili er forferdelig. la oss ta utgangspunkt i det islam sier om homofili, altså at mennesket straffes for sin legning. la oss anta at en homofil mann, er et godt menneske. gjør gode gjerninger, hjelper fattige, ber 5 ganger om dagen, faster osv. det eneste som "feiler" han iflg. islamsk målestokk er at han er homofil. skal han straffes for det?! og la oss se på en som også følger islam til punkt og prikke. men vedkommende lever et hemmelig liv som horekunde, er korrupt, har kriminelle handlinger på sin "meritt liste", osv. Hvem er det Gud velger som det gode mennesket blant disse ??!!! jeg tror ikke vår Gud er så ubarmhjertig. Alle mennesker vil bli belønnet etter sine handlinger. altså poenget mitt er at islam oppmuntrer til gode gjerninger, være et godt menneske og handle rettferdig. Det er hva islam er, men det muslimene gjør i dag er tvert om! Vi har feilet stort. Det er så mye urett, drap, ondskap i islamsk navn. Syns det er veldig trist. Og jeg forstår deres reaksjoner og pessimisme ovenfor islam da. Jeg lurer på hva vår profet hadde vært mest opprørt over. At noen idioter forestiller han som en gris, eller at vi muslimer har feilet stort på mange områder!! Jeg skulle ønske at vi hadde sett slikt engasjement også når muslimer begår onde handlinger i Guds navn!! Vi trenger å ta kritikken innover oss.. jeg ser polariseringen i det norske samfunnet bre seg. bekymringsfult!!
Bellinda Skrevet 16. februar 2010 #34 Skrevet 16. februar 2010 Så ALLE som står og hører på ett valgmøte med fremmøtte fra ulike partier, støtter ALLE partiene som er til stedet?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #35 Skrevet 16. februar 2010 Er vel ikke noe nytt dette? Og nordmenn er stadig like naive. Selv om ikke alle står for dettte så er for mange uansett. Jeg er en KRF dame. Men vi er desverre alt for dumsnille når det gjelder krav vi stiller til innvandrere og flyktninger. NOEN snurrer nordmenn rundt lillefingeren.
Bunnies by night Skrevet 16. februar 2010 #36 Skrevet 16. februar 2010 Nå burde vel egentlig KRF feie litt for sin egen dør akkurat angående homofili...Og jeg har friskt i minne en prest som under konfirmasjonsundervisningen med ovebevisning kunne fortelle oss at homofile kom til helvete... Krav både til oss selv, de grupperingene vi tilhører og andre bør være retningslinjene...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #37 Skrevet 16. februar 2010 Ja det har du rett i. Og derfor graver mitt parti sin egen grav. Pga alt for mange eldre konservative. Unge krf\ere har en helt annen mening. Men mange tør ikke si noe. Nå har jeg stemt krf lenge for mange av deres verdier og god familiepolitikk. Det vil jo alltid være noe som ikke passer inn i alle parti.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #38 Skrevet 16. februar 2010 Temmelig sikker på at alle muslimer i bunn og grunn er like.Spess mannfolkene.Jeg har kjent 3 muslimer og snakket med kompiser av dem.Med åpent sinn.Men fant fort ut at så grei og hyggelig de virker utad er bare piss.De var like som alle andre muslimske mannfolk.De ser på oss damer som horer og tror de får oss alle.Og er utro mot damene sine.Hører til om med igjennom kompisene hva de som er gifte holder på med.De synes tydeligvis ikke det er noe galt i det.Så de forsnakket seg stadig. Når en stiller spørsmålstegn med det,har ting aldri skjedd!Nei æsj.Holder meg laaangt unna.De er ekle.Ikke noe hyggelige.Så jeg skal ikke være noe venninne med et sånt søppel igjen!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #39 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har mange muslimske bekjente. Jentene har stortsett blit tvangsgiftet alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå