Gå til innhold

Broken heart.....what too do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg har vært sammen i 8 år, forlovet, byggd oss nytt hus som sto ferdig til jul, har to barn på 15 mnd og 3 år.

Vi har hele tiden hatt det veldig bra. For to uker siden fant han en veldig billig tur til Thailand (vi har vært der flere ganger, hadde permisjon der med minsta), og bestemte seg for og dra på dagen men vår yngste datter. Jeg sa flott, jeg og lille gutt skulle komme etter noen dager senere pga jobb situasjon, og at gutten var bortreist med besteforeldrene.

Han bestillte aldrig noen tur til meg, jeg hørte lite fra han, bare fikk en mail om og hente han på Gardemoen modt på natten (vi bor i Trondheim) Jeg henten han og kjørte hjem, så slapp han bomben " Jeg har fått meg Thai dame, vi kan ikke være sammen lenger" sa han, mens ungene var tilstede også. Jeg begynte å gråte og klarte ikke slutte, reagerte med sjokk og vanntro, vi hadde jo alltid hatt det så fint.

Klarte ikke tro det han sa. Er enda helt knust, etter åtte år så finner han ei han har kjent i to uker. Nå må vi selge det nye fine huset, og finne en løsning med barna.

Jeg klarer ike tenke på noe av det praktiske enda, men later som alt er greit når barna er tilstede. Vi har heller ikke sagt noe til noen, bare mine beste veninner.

Jeg går fortsatt med ringen, han har tatt av sin. Jeg klarer ikke gi opp håpet på at det blir oss igjen. Er så vondt, vi ligger langt unna hverandre i sengen, og snakker nesten ikke, men er enige om å være venner pga barna.

Er det noen som har peiling på hva jeg kan si, gjøre for å komme videre? Noe jeg kan gjøre for å få han tilbake? (Er det jeg vil bare).

Føler at jeg aldri kommer til og bli glad igjen.

Har ikke opplevd å bli dumpa før, ikke hatt mange forhold heller, ble sammen da jeg var 18.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var på ferie med barnet deres og han gikk å fant seg en dame?

Kjenner jeg blir sjokkert ja , utrolig hva noen mannfolk finner på å gjøre.

Sikker på at han ikke har hatt kontakt med denne dama før han dro, på epost, msn eller noe?

siden han ikke betilte tur til deg betyr jo det at han måtte ha funnet henne de første dagene der da, noe som er veldig usansynlig.

At han skulle komme ned der på familietur med deres datter, og møte noen tilfeldig og ende opp i sengs med dem og bestemme at hele forholdet deres er over i løpet av bare noen dager.

Og ja du må nok inse om du ikke vil at det er sex inne i bildet. SKal en del til at en mann forlater samboer, hus, barn og allt han har i livet for en annen dame om de ikke har hatt sex sammen.

Jeg skjønner at det er fryktelig tungt for deg nå.

Først bør du tenke deg godt om , vær sikker tpå at du vil ha han tilbake før du legger masse jobb i det.

Siden han har bestemt seg for å avslutte forholdet deres så vil du mest sansylig jobbe masse med å sitte skuffet tilbake. Masse energi du kunne brukt på barna og på å komme over bruddet.

Spør han hvordan han mener ting skal være sånn rent praktisk, har han tenkt å flytte ned til denne dama eller skal hun dukke opp i norge som stemor for dine barn. Han må jo gifte seg med henne for at hun skal få papirer i såfall.

Har han tenkt å flytte dit så vil det jo igjen påvirke angående samvær med barna.

Finn ut hvor du skal bo, og fokuser en stund på det praktiske som må gjøres, stønader som skal søkes om, også videre. Det er viktig at dette blir gjort.

Skrevet

Han har ikke tenkt å flytte til Thailand, men har allerede bestillt ny tur dit for og besøke henne i mai.

Dem har mye kontakt via sms, men jeg klarer ikke og forstå at dette er seriøst, det er så klisje aktig med Thai dame, jeg tenker at hun har flere menn også, dem er så fattige der nede at dem tenker bare på peng.

Vi er enige om å bo i samme område, så barna kan gå til skolen fra oss begge. Jeg skal få bilen og overskuddet på huset sier han, Har nok dårlig samvittighet.

Tror ikke han har ,møtt denne dama før, han ville egentlig ikke dra før alle kunne dra, men jeg pushet han å sa vær litt spontan, det går bra osv. Han ringte også på Værnes og gråt å sa han skulle droppe det, jeg overtalte han til og dra.

Så kom det bilder på facebook med denne dama, bilder av vår datter og dama på stranda og sånn.

Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men godt og få det ut.

Har lyst å ligge lavt og at han skal komme krypende tilbakle, huff har knust hele selvbilde og gått ned 5 kg på noen dager.

Skrevet

Han har lagt ut bilder av ho på facebook, tydelig at han ikke er særlig smart da. Så kort tid etter bruddet, selv om det er andre i bildet ved brudd så går det da ann å ligge litt lavt i terenget.

Men jeg regner med at det ihvertfall høster deg støtte over allt, er ikke noen tvil for folk hvor bruddet kommer fra da.

Bilder av dama og barnet hadde jeg forlangt at han hadde fjernet.

Beklager å si det men han høres mindre smart ut.

At hun har flere mannfolk på en gang kan jo være mulig men ikke alle damer der nede er slik da.

Selv om du sikkert har behov for å tenke det nå.

Men dårlig med skrupler har nok dama siden hun henger seg på en mann med familie. Når han til og med har barnet med seg der.

Jeg skjønner du er knust, det hadde jeg også vært.

Men som sagt ta litt avstand fra det hele og la det ligge akkurat nå. Det er ikke sikkert du vil ha han tilbake når du har tenkt deg om.

Hvis denne dama dumper han og han da finner det for godt å komme tilbake til deg, vil du da føle deg sikker på at denne gangen blir han og ikke forsvinner igjen om en annen pen dame smiler til han ?

Jeg hadde nok utnyttet den dårlige samvittigheten hans for å få den samværs ordningen jeg ønsket ned på papiret og underskrevet.

Og jeg ville fått det med overskuddet på huset og bilen skriftlig også.

Den dagen dere står der med det vil tonen nok mest sansylig lyde andeledes.

Det er lett for han å lire av seg slike ting nå når samvittigheten er som svartest. Men etterhvert vil han finne grunner for seg selv for å rettferdiggjøre sine handlinger og da kan tonen snart snu om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...