Gå til innhold

Blødning/spotting midt i syklus etter abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Måtte gjennmføre et svangerskapsavbrudd ca 10.desember. Fikk beskjed om å vente en menstruasjon før vi forsøkte igjen. Har gått en måned på prevensjon, før jeg sluttet med det for noen uker siden. Fikk menstruasjon for 2 uker siden. Har nå opplevd to ganger at jeg plutselig får en del brun utflod (så jeg må jo ha blødd), siste gang i går.

Er det normalt så lenge som to mnd etter en abort, eller er det andre grunner til at disse blødningene oppstår?

Noen som har peiling? Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er ny her, og såg ditt innlegg og tenkte at det må jeg svare på. Jeg er på en måte i samme situasjon som deg, og håper noen kan svare oss. Eller har opplevd noe lignende. Jeg gikk gjennom et svangerskapsavbrudd/medisinsk abort 15 januar og har ikke fått mensen etterpå. Et par ganger siste dagene har jeg ant spor av mørkbrun utflod på papiret, men ingen mens. Jeg tror det er vanlig å oppleve at mensen ikke kommer etter abort, men om det er vanlig med noe som minne rom spotting, det vet jeg ikke. Jeg pleier ikke å ha det. Vet ikke hva jeg skal gjøre heller, og jeg skal begynne ta EL-tester eller hva. Kanskje det er sykluser hos deg og meg som er blitt litt satt ut? Og at vi bare må vente å la kroppen ordne opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...