Holly❄️ Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Har gått på p-sprøyta over lang tid, og siden jeg sluttet har jeg ikke hatt mensen på 1,5 år! Helt supert spør du meg! Men fikk igjen mensen forrige mnd.. og nå kom den til samme tid denne mnd også... Og jeg er tydligvis tilbake der jeg var før jeg fikk barn... Altså med voldsomme smerter og blør som bare pokker! Blør meg vel snart ihjel på et par dager... (Skjønner jo at jeg ikke gjør d altså, men herregud så slitsomt!) Huff, mest fristende å begynne på p-sprøyta igjen, for det her gidder jeg faktisk ikke.... Noen med tips??
meg & to små vampyrer Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Nei, dessverre ingen tips. Blør som bare pokker selv og jeg får heller ikke fordelene mange får med hormoner, så kan ikke bruke det for å redusere blødningene... I en periode gikk jeg på koaguleringstabletter fast hver måned, men hjalp ikke mye...
wirre;o) Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 litt artig å ha nicket Julemus og snakke om mensen *fnis* Jeg er veldig fornøyd med kobberspiral, men om du har brukt p-sprøyte kan du vel fortsette med det? Ta to paracet og en ibux, hent noen varme kluter og legg deg på sofaen.
Gjest 5 andre Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Jeg var av de heldige som mistet menstruasjonen helt med cerazette tablettene. Det er en minipille. Enkelte har uregelmessige blødninger med denne. Andre mister menstruasjonen nesten helt med hormonspiral. Selv om dette inneholder samme hormoner som cerazette men i mindre mengder, gjelder dette ikke meg. Jeg blør på 4. mnd, noe som ikke er morsomt. Tenkte jeg skulle gi den 6 mnd. Hvis det ikke bedrer seg skal den ut!
Holly❄️ Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2010 Brukte cerazette før, men hjalp ingenting.. funket kun som prev hehe.. Ja, får nok begynne med p-sprøyta igjen tror jeg, for det er rett og slett for slitsomt å ha det sånn i en uke hver eneste mnd... Grr!!!
lille sprelle Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Er et supertips her! Trene ofte og jevnt og blødningene blir svakere og mindre vondt. Dersom du har "forsømt" deg når det gjelder dette. Når det gjør som vondest - tru deg selv ut på trimtur så "løsner" det.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Det fungerer dessverre ikke for alle... Jeg har trent jevnlig i mange år og har aldri fått noen som helst reduksjon i mengdene. Men smertene er bedre akkurat mens jeg trener da:) Men ikke resten av døgnet:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå