Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 permisjonspengene?? Saken er den at jeg har lyst til å melde meg på nki e.l. og ta mer utdannelse mens jeg går hjemme etter jeg har født. Men er det lov? Det blir gjennom nettet og jeg skal ikke gå på skolen. Mister jeg retten på lønna mi i permisjonen?? Jeg er pr.dags dato fast ansatt i en 100% stilling hvor jeg har permisjon ifra. Noen som vet om hvordan reglene er her??
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Såvidt jeg fikk vite er det ikke egne regler for fjernundervisning, men du kan delta på undervisning som ikke er mer enn 2 kvelder pr uke uten å miste permisjonen. Derfor har jeg valgt det samme, og holder på med NKIs regnskapsskole nå Lykke til.
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 Tusen takk for svar Gytha Ogg!!! Fint å høre jeg kan gjøre det:o) Vil kun ha fjernundervisning så da bør det jo gå bra:o) Nå ble jeg glad!!!
Helverine Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Hmmmm kanskje det hadde vært noe. Hvilket kurs skal du ta?
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2010 Jeg tenkte å ta noe innen kontor. Jobber til daglig i bhg, men føler litt for å skifte bane nå som jeg endelig har muligheten. Hva med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå