Pinklady og Amalie Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Heia. E rydda i klærna til dattra mi. hadde tatt vare på en del som vi var glad i og det som var fint brukt til en evnt neste mann:) Men det kommer en gutt. Har så mye rosa fra strl 50 og helt opp til 92. Kjoler, bukser, pirat bukser, mye t shorter, noe ull. Ulla ser du at er brukt da. To "bunader også" festdrakt. en i strl bay 56 og en i 86. Veldig fine. Det står i en kasse hjemme hos oss på Emblem. Noen som vil har det, bare å komme å hente. Gi meg en bedskjed, send meg en mail kanskje [email protected]
Snuppa! Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Bor i Ålesund, men har samme "problem" som deg, har jente og venter gutt Men jeg tar vare på jenteklærne pittelitt til i håp om at det kanskje blir en nr 3 her i huset..
Pinklady og Amalie Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 Hihi. Har ikke planer om en nr tre. og med en leilighet på 66 kvm så er det dårlig med oppbevaringspass her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå