Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Vannet til venninna mi gikk på søndagsmorgen og vi skreiv litt meldinger på søndagskveld og da trodde hun at hun hadde små rier. Men så har jeg ikke hørt noe etter dette. Hun skulle sende melding når hun orket når babyen var ute og alt har roet seg. Men jeg er sååå utålmodig. hehe Hun har også hjemmefødsel så er litt smånervøs for hvordan ting går. ååå, gleder meg til å høre fra henne! Vokter over mobilen hele tiden. hehe Lurer på om hun har blitt mamma Moro når venninner får barn:)
wirre;o) Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Vet hvordan du har det. Jeg gikk på tå hev i to dager etter en telefon om at nå er vi på vei til sykehuset... Ikke ring meg, jeg ringer deg når det er over. Vente vente vente vente.
Gulosten™ Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Utrolig spennende. Mulig det er tilfeldig, men KAN det være denne??? http://hjemmefodsel.blogspot.com/2010/02/vannavgang-og-fastelavensboller.html
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2010 Det kan faktisk stemme:) Får se om jeg får en melding senere da:)
Gulosten™ Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Jeg var på kurs med hun jordmoren i desember, fantastisk behagelig vesen. Din venninne er kjempeheldig som får føde med henne!!! Krysser fingra for at det kommer i gang snart, så ikke de må på sykehuset!!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2010 Får håpe det er veninna mi da som hun har skrevet om siden du hadde så god erfaring med henne fra kurset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå